Nog geen kinderen -7 maanden gestopt

Discussion in 'Zwanger worden' started by cybi, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Jeetje Nikske, dat is echt enorm balen! :( Kan me zo goed voorstellen dat dit een behoorlijke klap is. Goed dat jullie nog even blijven proberen en het laten bezinken. Hoop dat de MM niet nodig zal zijn.
    Weet verder niet wat ik tegen je moet zeggen, het is gewoon enorm balen. Succes meid!

2. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach...in princiepe hoeft het natuurlijk maar een keer raak te zijn!!:D Ik zal voor jullie duimen dat het deze ronde dan raak mag zijn!!

He verdorie!!! dat is minder om te horen!! Sterkte en verlies de moed niet he.

3. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Update van mij:

Vandaag voor het eerst naar de gynacoloog geweest om de onregelmatigheid. Eerst al voor jan l*l moeten wachten. Ze waren namelijk bij de balie vergeten te melden dat ik het papier bij de wachtkamer in het bakje moest leggen. Na zo'n 20 minuten kwamen wij hier pas achter, maar daarna ging het gelukkig wel heel snel.

Eenmaal binnen bij de gynacoloog ging het wel snel. Na het lezen van de doorverwijsbrief heeft ze een inwendige echo gemaakt. Deze was mooi schoon, dus dat scheelde al weer.
    Op haar aanraden zijn we vandaag gestart met Clomid en moet ik 11 januari terug om te kijken hoe of wat.
    Na de gynacoloog nogmaals bloed laten prikken voor de schildklier en andere hormonen. De uitslag hiervan krijg ik dan ook gelijk op 11 januari.
    Nu dus maar pillen slikken, lekker doorgaan met 'oefenen' en dan maar hopen op het beste.

4. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Ik ga vannacht met vakantie dus ik zal even niet reageren op de berichten. 9 januari weer terug dan lees ik weer bij!

Gr.
    Cybi

5. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik kan morgen misschien gaan testen zag ik net....zou de eerste keer zijn in al die maanden.
    Tot nu toe heb ik iedere keer al van tevoren wat waarschuwingen gekregen dat ik beter niet teveel kon hopen, maar nu nog haast niets. Ik heb wel steeds last gehad van rugpijn, maar dat kan ook van zwaar sjouwen zijn.

Begin het toch wel spannend te vinden nu!

6. JsMama

JsMama Actief lid

Sep 12, 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Pina...heb je inmiddels al getest??

7. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Nee, was helaas weer niet nodig! Ik heb meteen nadat ik zag dat ik ongesteld was geworden de huisarts gebeld. Ik wil nu toch eigenlijk wel weten of ik theoretisch wel zwanger kan raken op de normale manier.

De huisarts begreep het gelukkig helemaal en heeft me meteen doorverwezen naar het ziekenhuis. Hij vertelde dat statistisch gezien 7 op de 10 stellen met een kinderwens binnen een jaar zwanger is, 2 van die 10 raken in de jaren daarna nog zwanger en bij eentje lukt het nooit. Dus tot mei heb ik een kans van 1 op 10 dat ik kinderloos zal blijven en daarna een kans van 1 op 3. :$

Niet te veel aan denken nog maar!

Groetjes

8. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    Dag Pina,

hier bijna hetzelfde..ik ga ronde 9 (nu eind ronde 8 maar met ongikwaaltjes) Ik ga maandag ook het ziekenhuis bellen voor een afspraak..wij kunnen gelukkig direct door naar het ziekenhuis wegens medisch verleden...het wordt zo wel erg spannend bah!!

9. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Ik had na mijn vakantie gehoopt op goed nieuws van iemand maar helaas. We gaan er allemaal voor in dit nieuwe jaar! Allemaal succes ermee!

Gr.
    Cybi

10. Brig22

Brig22 Actief lid

Dec 5, 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

ik kom er ff bij zitten als jullie dat goed vinden.Wij zijn vanaf juli bezig met zwanger te worden van ons kindje en eerlijk gezegd.. elke maand is weer moeilijker en word ik toch ook wel een beetje moedeloos hoor:( Als je t tegen iemand zegt dan zeggen ze.. och meid, jullie tijd komt nog wel..je moet nu nog niet beginnen aan een dokterbezoek etc..Moet je nu echt al een jaar bezig zijn om naar de dokter te kunnen voor onderzoeken?

Laten we hopen dat 2010 ons allemaal ons zwangerschap brengt:-D

11. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Brig, welkom! Je hoeft niet perse een jaar bezig te zijn voordat je naar het ziekenhuis ordt doorverwezen. Echter er moet wel een reden zijn om je door te verwijzen. Als jij redelijk regelmatig ongesteld wordt, dan is er voor de huisarts nog geen reden om je door te verwijzen. Het verschilt ook per huisarts hoe makkelijk ze je doorverwijzen. Bij ons al redelijk vlot i.v.m. onregelmatigheid, geen positieve ovulatietesten, extreme bloeding etc.
    Maar ik snap je ongeduld wel hoor, zo voelde ik me ook en ik wist dat er iets niet goed was met mijn lichaam. Succes ermee in ieder geval!

12. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Hier even een update van mij. Sinds gisteren al 5 testen gedaan en allemaal zijn ze licht positief. Ben op van de stress want het lijkt erop dat het raak is.... Kan het alleen nog niet geloven en ik ben bang dat ik te vroeg heb getest. Weet door mijn onregelmatige cyclus en gebruik van Clomid niet precies wanneer mijn NOD is, maar als het goed is morgen....
    Ik hou jullie op de hoogte!

13. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    oef cybi...spannend...ik ga voor je duimen!!!!

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Cybi, wat lees ik nou!!!! Spannend!!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat er morgen of overmorgen twee hele dikke strepen staan! Houd je ons op de hoogte?

Hier nog 9 dagen op het wachtbankje....zucht.

15. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Wow Cybi!
    Wat spannend, hoop zo voor je dat het zover is!!

Groetjes Pina

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Cybi ik ga je nu echt feliciteren hoor! Proficiat en nu lekker genieten!

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Cybi, ik ga super voor je duimen!!!!!
    Ik heb deze ronde ook voor t eerst clomid gebruikt (had zelf geen eisprong) en heb mijn NOD als het goed is rond 26 jan...
    Zooooo spannend allemaal!!!

Maar alsnog ga ik super voor je duimen!!
    Maar ze zeggen.... een streep is een streep :p

18. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Nou meiden, duimen is voor mij niet meer nodig, ik ben gewoon zwanger!!! Het besef dat het echt raak is begint nu wel een beetje te komen! ;)

Nu ga ik heel hard voor jullie duimen!!! ;)

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Eindelijk echt super!!

20. Pina

Pina Actief lid

Nov 22, 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Cybi! Echt super voor je!
    Klets je verder nog wel een beetje mee in dit topic?

Groetjes

Share This Page