Dankje! Hopelijk mag het goed blijven gaan. Ik doe over een weekje nog een CB om te zien of er een 3+ komt!
Ik vind je oploop echt prima. Ook niet er mee eens wat hierboven word gezegd. Zeker als je elke x een dag er tussen laat zie je een duidelijke oploop! Gefeliciteerd!
Voor mij zou de oploop te traag zijn. Ik ga in 4 dagen van lichte naar knaltest. Vind dat je nu na een week nog steeds geen knaltest hebt. Maar zoals ik al zei maakt de een sneller hcg aan dan de ander. 2-3 weken voor 16 dpo is prima
Het gaat er toch niet om of je na 4 dagen al een knaller heb. De testen van ts lopen duidelijk op dus dat is gewoon prima!
Je vind de oploop te traag omdat de testen niet binnen 4 dagen een knaltest geven? 2-3weken CB klopte met 4+1 weken zwanger
Bij mij knalden de testen pas tussen 5-6 weken zwangerschap, het is echt bij iedereen verschillend. Mooie test @Sayf ! Nu lekker genieten
Ja precies het is ook bij iedereen verschillend natuurlijk en ook nog eens per zwangerschap. Soms ga je door onzekerheid toch zoeken naar een soort houvast. Ik zou vandaag ongv 4+4 moeten zijn. Dat ga ik zeker doen!
Ja fijn dat ie nu knalt. Maar als ik het mij goed herinner had ik ook rond dit termijn knaltesten bij mijn dochters. Nu de echo afwachten over 3 weken