Even een vraagje... dit is dus mijn eerste zwangerschap en ik ben zo onzeker en bang dat het mis gaat... ik ben erachter gekomen dat ik zwanger was omdat ik afgelopen zaterdagochtend een uur kotsmisselijk boven de wc heb gehangen en niet kon overgeven... ik heb toen een test gedaan en die was positief... verder die dag nog wel een beetje een weeig gevoel gehad in mijn maag en de volgende dag had ik het gevoel dat er een steen op mijn maag lag. nu heb ik de afgelopen dagen wel elke keer steekjes gevoeld in mijn onderbuik (gewoon heel zachtjes, geen echte pijn) en mijn borsten worden met de dag gevoeliger... nu heb ik alleen vandaag geen steekjes gevoeld... kan het zijn dat de symptomen afnemen? na zaterdagochtend ben ik ook niet meer misselijk geweest... test van MvM was gisteren ook positief... HCG waarden waren zo hoog dat ik gevraagd ben om al te beginnen met MvM en dat doe ik nu du ook al...
Iedereen is onzeker in het begin...Het de ene dag wel of niet voelen van verschijnselen is niets om zorgen over te maken! Probeer op je lichaam te vertrouwen. Zelf bij weinig verschijnselen is er geen reden voor bezorgdheid. Verschijnselen zeggen niets over het verloop van een zwangerschap.
Meid iedereen is onzeker de eerste 3 maanden. Geheel normaal dus. Ik heb al een MK achter de rug en voelde toen in mijn buik veel meer dan dat ik nu voel. Enige waar ik last van heb zijn mijn borsten en het viel mijn vriend dan ook op dat ze voller zijn geworden. Ik doe ook mee met moeders voor moeders en die test bij mij was ook al super duidelijk terwijl ik pas 4 weken was. Ik twijfel soms ook omdat ik verder niets voel. Ik sta er gewoon niet teveel bij stil en ga nu eerst genieten van de feest dagen.