Ben bijna 32 weken zwanger en hebben nog steeds geen meisjes naam... Wel een lijstje met wat we leuk vinden maar ik kan echt niet kiezen... pff word gek van die besluiteloosheid van mezelf! Onze zonen heten Roan en Robin. Deze namen vinden we leuk : Jill, Lana, Lynn Mn man zegt ammaar Lana en vind ik ook leuk maar kan op de een of andere manier niet kiezen, misschien hebben jullie tips / andere leuke namen? Wil t toch wel een beetje vast hebben staan ondanks dat t nog een tijdje duurt...
Lana vind ik het mooist en het beste bij de namen van je andere kindjes passen. Fay en Liz ook leuk maar niet zo passend. Misschien: Mila, Nova, Vera, Loïs?
Lana, vind ik het mooist. Mijn voorkeur gaat altijd naar de meisjesnamen met een 'a'. Dat klinkt lekker vrouwelijk en lana is ook wel een moderne naam maar vind ik nog ietwat tijdlozer dan jill en lynn.
Lana Lynn en Robin vind ik lelijk klinken samen (allebei de -in klank) en bovendien vind ik Lynn en Jill te Engels, en lynn hoor ik zooooo vaak.
Ik vind Lynn denk ik het leukst erbij. Lana ook erg mooi maar betekend 'wol' in het spaans en als je het omkeerd staat er Anal... Voor ons een reden om het niet te kiezen.
Ik zou voor Lynn gaan. Ik blijf dat zelf namelijk een hele mooi naam vinden. Veel succes met je keuze!
Wat vinden jullie van Roan, Robin en Rosa? Past mooi bij elkaar. Uit dit rijtje zou ik Lynn Kiezen. Lana word vaak afgekort tot laaaan(tje)
Lina ja! Uit je rijtje vind ik geen enkele naam leuk, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor Lynn gaan.