Is al ruim een week onrustig. Beetje ongi pijn, misselijk (maar niet heel erg) en het lijkt wel alsof er een knoop in mijn buik zit. Het is gevoelig aan de binnenkant en het lijkt wel door mijn hele buik. Meerdere dames last van? Of die weten wat het is?
Ik denk door de hormonen... alles is een beetje in de war nu natuurlijk. Ik heb er ook last van gehad - en nog steeds eigenlijk soms wel! Veel opgeblazen, dan weer zacht en dan weer harde ontlasting...
Dat gevoel had ik ook en was vrezelijk bang dat het verkeerd af zou lopen pffff maarrrr ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en heb haar alles uitgelegd... Kreeg als antwoord dat ik me niet druk hoefde te maken ! het is heel normaal,je buik gaat ruimte maken voor die kleine.... dus je lichaam gaat zich uitrekken nu haha Succes en maak je niet te druk!! (ook dat is nu niet goed) Liefs Bianca
ik heb ook een raar gevoel in mn buik, ook een beetje het ongi gevoel, kwam eigenlijk al een 2 dagen na mn ei. opgeblazen gevoel heb ik wel erg. maar verder eigenlijk geen kwaaltjes/klachten. heel soms een beetje dizzy, maar dat is bijna niet noemenswaardig. ik hoop heel erg, maar we zitten pas in de 1e ronde, dus nog even een weekje afwachten...
ik heb inmiddels positief getest, voorzichtig, maar het streepje was er wel hoe staat het er bij jou voor Bonkie??
hallo, ik praat even mee als het niet erg is. moet gewoon even mijn verhaal kwijt denk ik. ik ben nu 6 dpo maar op 4 en 5 dpo had ik erge last van mijn onderbuik (ongikrampen) misselijk en wat moe. moe kan komen omdat ik net 5 avonden heb gewerkt haha. verder niet zoveel ergens last van. vandaag op 6 dpo had ik wat minder las van mijn buik, miselijkheid was ook nog te doen. ik kan nog niet testen want het is nog veel te vroeg. maar word gek van dit allemaal. wij zijn aan het proberen en eerst dacht ik ach het zal wel in mijn hoofd zitten maar de pijn was er echt. ben erg lui de laaste dagen. en een rare smaak in mijn mond na het eten en drinken plopjes in mijn buik zijn er ook onderbuik. ik heb geen idee en we willen het zo graag. word erg ongeduldig van al dat wachten. hoop dat iemand dit herkent. liefs
@Mik33: klinkt allemaal heel erg bekend en vervelend! Maar ik heb die klachtjes ook en ben nu 4 weekjes zwanger dus wie weet..gooi er een testje tegen aan ook al is het vroeg. Misschien heb je wel een vroege eisprong gehad dus kan het zo zijn dat het hcg hormoon al wat hoger is in je lichaam.. Zal voor je duimen! (en ook voor de andere meiden)
@mik33, wat herkenbaar! ook de plopjes en moe. vreselijk zere borsten. ik kan ineens zomaar ontploffen om niets. voel me echt een beetje typisch! heel erg last van mijn darmen, ook eigenlijk! wanneer kun je testen?? spannend hoor! ik zal duimen voor je ik moet maandag/disndag ongi worden.... en hoe dichter ik die kant op ga hoe drukker het in mijn hoofd weer word! zo kan ik het los laten, de laatste 3 maanden echt rust gehad en nu deze laatste 2 weken voel ik me weer zo "gek" ...
@Iyveh:ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap ben erg blij voor je. ik wil wel een test doen maar toen ik de eerst keer zwanger was, was een vmk had ik pas een positieve test na 5 dagen na de dag dat ik ongesteld moest worden. dus ben zo bang dat dit ook nog niet te zien is en dan is het een beetje als een teleurstelling zeg maar dan moet ik nog kanger wachten. de pijnen waren vandaag weer aanwezig en ben zo moe dat ik elke keer in slaap val haha, gezellig zegt mijn vriend. plopjes zijn ook erger geworden en steken in mijn onderbuik maar voor de rest eigenlijk niet zo veel ergens last van. ik zal het morgen proberen om een test te doen. maar ben wel erg zenuwachtig. dank je voor het duimen ik laat het wel weten later. groetjes
haha giosy las net je bericht pas sorry. ze hadden vandaag gezegt at ik mijn nieuwe truck kon ophalen en dat word dus volgende week dinsdag, ik was de hele dag boos en moest ineens zomaar huilen, eigenlijk is het eigenlik helemaal niet zo erg ik bedoel dan is dinsdag de truck helemaal goed en klaar vriend zei al nou kom op zo erg is het toch niet, moet je ongesteld worden ofzo haha, nee nog niet zegt ie want het is nog niet zover, nou ja wat is er dan aan de hand. voelde me echt een beetje stom. ik heb alleen plopjes, pijn in mijn onderbuik en val zo maar in slaap haha. voor de rest eigenlik niet zoveel.ja heb nergens in in, of ik eet juist weer heel veel. ik mag pas testen op ongeveer de 27ste. dus ik moet nog even wachten. ik wens je nog veel sterkte met wachten ik denk aan je en duim voor je. laat je het ons weten?? liefs