Hoi, Ik heb internet al af lopen struinen naar een antwoord op mijn vraag, maar kan geen duidelijk antwoord vinden. Hoeveel weken na een bevalling "moet" je ongesteld worden? Ik heb 10 dagen borstvoeding gegeven en ben toen over gegaan op flesvoeding. Ik heb mijn eerste menstruatie nog niet gehad en maak me totaal nog geen zorgen (ben altijd regelmatig geweest). Maar vraag me af of er een moment is waarop je aan de bel moet trekken als je nog steeds geen menstruatie gehad hebt.
hoi normaliter ben je binnen 10 weken wel ongesteld. Denk je wel aan anticonceptie? Als je je goed voelt en je bent nog niet ongesteld mag je best afwachten. Over het algemeen worden er geen medicijnen gegeven om het op te wekken, maar wordt rustig afgewacht. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord. Ik heb de nuvaring in huis gehaald, maar wilde een menstruatie afwachten. Denk dat ik er toch maar mee ga beginnen. Gr
hoi dat is prima maar de eerste maand is ie dan niet veilig, dan moet je er toch even condooms bij gebruiken omdat je midden in een cyclus start. Mirjam