Hi ladies, Dit is de eerste keer dat ik iets plaats op deze website. In mei ben ik gestopt met de pil en heb daarna een cyclus gehad van 28, 32 en nu zit ik op dag 58. Ik heb maandag voor het laatst getest en die was spierwit. Ondertussen heb ik wel last van allerlei klachten die ik niet ken zoals, pijnlijke tepels, blauwe aderen van mijn schouders naar mijn borst ( ik ben best getint dus ik zie het normaal niet), misselijk erg moe en een vol gevoel ik mijn buik. De dokter heeft mij doorverwezen naar de gynaecoloog voor een inwendige echo aanstaande woensdag. Heeft iemand wel eens iets soortgelijks meegemaakt? I am worried! Groetjes layali ~ nog geen kids, 3 e ronde
Klinkt als ontpillen.... je bent pas net met anticonceptie gestopt en je lichaam is zich waarschijnlijk gewoon nog aan het herstellen. Verbaasd mij eerlijk gezegd ook dat je nu al wordt doorgestuurd naar de gyneacoloog. Of heb je bv. ook klachten die daar aanleiding toe geven?
Ja ik denk ook dat het optillen zou kunnen zijn.. de huisarts vind mijn klachten toch wel op een zwangerschap lijken en wilt het daarom toch laten controleren door middel van een echo, als er iets zit dan zou het te zien moeten zijn. Ik weet niet of het verder uitmaakt maar heb de pil maar anderhalf jaar geslikt en daarvoor nooit. Groetjes
Je cyclus kan al van 1 maand pilgebruik ontregelt raken. Klachten zeggen helaas helemaal niks. Ik denk zelf ook aan ontpillen. Ik zou even het onderzoek van aanstaande maandag afwachten. Succes
@Jenneke88 dat is ook zo, ik ga het inderdaad nog even aankijken. Je hoort namelijk ook heel vaak dat vrouwen een menstruatie overslaan en daarna wel zwanger zijn of dat ze al zwanger waren maar het hormoon nog niet hoog genoeg was. Ik houdt jullie in elk geval middels deze topic op de hoogte mochten er andere dames zijn die in het zelfde schuitje zitten. Ik heb woensdag trouwens het onderzoek
@Layali01 Ik zit in een soortgelijke situatie, alleen zit ik nu in ronde 3 op dag 39. Hiervoor twee keer een cyclus van 31 dagen na het stoppen met de pil. Ook mijn testen blijven negatief. Ik vermoed dat dit gewoon nog door het stoppen van de pil komt. Ben benieuwd wat er woensdag uit je onderzoek komt!
@L2092 jeetje het maakt niet uit hoe lang het blijft echt vervelend. Hopelijk zal het toch in iets positiefs uitpakken voor ons beiden. Ik zal het zeker laten weten! Heb jij verder nog klachten
@Layali01 alleen af en toe wat een zeurend gevoel in mijn onderbuik.. Verder eigenlijk niet meer nu..
@L2092 naja goed symptomen kunnen ook helemaal niks zeggen, er zit niets anders op dan af te wachten en duimen!