goedmiddag, Normaal ben ik optijd ongesteld. Nu ben 2 dagen overtijd. Mijn cyclus heeft 30 dagen. Ik heb om 11 uur zwangerschap test gedaan hier niks op te zien. Nu net rond 14:00 nog een keer geken en staat een 2e streepje alleen is die niet duidelijk en dicht bij het eerste streepje. Kunnen jullie mij helpen?
Dat is een streep van opgehoopte urine, lijkt ook wel of je teveel urine heb gebruikt of hij is heel erg ingedroogt! Ik zou een nieuwe test doen
Ja ik zou inderdaad ook een nieuwe test doen. Bij mij werd het witte nooit zo geel ook niet een paar uur later. Wat een spanning dan he, helemaal als je normaal altijd optijd menstrueert. Succes
lijkt mij ook geen goede test, normaal staat de streep op een andere plaats.. Als ik jou was zou ik een nieuwe test doen.. Maar wel spannend! ik duim voor je!
De streep staat inderdaad te dicht op de controlestreep. Probeer je zwanger te worden of niet? Ik zou idd een nieuwe doen.
Volgens mij heb je ook echt veel ste veel urine gebruikt. Gewoon echt maar 4 druppels met het pippetje! Ben benieuwd naar morgen ochtend!