Mijn vraag is als volgt: Hoe donker worden de testen van de action? En wanneer je je eisprong hebt gehad wordt de test dan al snel weer lichter? Ik heb een ovulatietest van de action gedaan, en na mijn idee is hij negatief. Maar heb eigenlijk voor mij nog nooit zo'n donkere gehad die duidelijk zichtbaar was wanneer ik niet in mijn vruchtbare periode zat. Vandaar mijn vraag Daarnaast voel ik het van onderen steeds lopen, en voelt heel nat aan, heel irritant.. Dus vermoed wel dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit. De cyclus app geeft aan morgen mijn eisprong te hebben, dus wanneer je ei is gesprongen neemt dan het slijm ook snel af en worden de testen dan weer lichter? Niet dat we het deze dagen niet gezellig hebben gemaakt, Dus dat zit sowieso goed mocht hij gesprongen zijn. Heb ook echt zo'n zeurend gevoel rechtsonderin, dus zou zeggen alles wijst erop dat ik een deze dagen mijn eisprong heb ongeacht of de test van nu negatief is of niet. Hier de foto ben benieuwd naar jullie meningen wat betreft de test:
Ik zou zeggen dat deze nog niet positief is maar dat de piek er wel aan zit te komen. Komende dagen dus blijven testen.
@doedel dat zegt mijn gevoel dus ook! Maar komt ook vanwege dat vele glibberige afscheiding nu, dat ik het haast wel zeker weet dat hij nog moet komen. Wat is raadzaam 1 of 2 keer nu testen op een dag en Hoe laat ongeveer?
Zeker nog niet positief, maar inderdaad vanaf nu even twee keer per dag testen. Zou om 12.00u doen en 19.00u. Succes!
Is nog niet positief. Ik had nooit een knaller, maar wel een duidelijke donkere streep. En erna liepen ze weer af.
Halfuurtje geleden weer getest, Voor mijn idee lichter dan die van gisteren. Dus zeker niet positief, Heb beiden testen onder elkaar gezet.. Hier zijn ze beiden nog niet opgedroogd. Wel heb ik sinds vanmorgen een echt vervelende pijn rechts onderin, zeurende stekende pijn zeg maar.. Alsof hij toch niet zo heel lang meer wacht met springen. Misschien heb ik donderdag mijn piek gehad, Helaas toen vergeten te testen in alle drukte. Want kan inmiddels spaghetti draden trekken, en moet echt een inleg kruisje gebruiken voor alle glibberige afscheiding. Ik blijf nog door testen tot ik merk dat het natte minder wordt van onderen.
Ik zou het gewoon gezellig maken om de dag dan zit je sowieso goed. En als je dan alsnog een positieve test krijgt dan is dat mooi meegenomen
Graag jullie mening over de onderste test, op deze foto was deze nog niet opgedroogd. Ik zelf twijfel nog over wel of niet positief, terwijl bij de middelste ik vanmorgen gelijk al kon zien dat hij negatief was. Hoe donker kunnen ze worden die testen van de action? Ik weet het niet, maar voor mijn gevoel zit ik er niet ver meer vandaan.
Dank dames! Wel een vraag nog, mocht hij morgen of overmorgen positief zijn.. Veranderd dat ook mijn nod datum? Officieel gezien zou dat de 17de zijn, Dus dan word mijn cyclus dus ook langer omdat hij nu nog niet gesprongen is? Sorry ben echt een leek wat betreft dat, Ik merk dat ik mezelf soms nu echt moet dwingen om de " mood " er in te krijgen om het gezellig te maken met vriendlief, en het soms ook moet plannen door alle afspraken en moeheid van vriendlief. Omdat het er anders echt niet van komt, Geniet er wel van hoor als we eenmaal bezig zijn.. Maar het begin is lastig. Dus hoop dat hij toch snel gaat springen.
Dat hoop ik ook voor je! Ja als je ei later springt is je cyclus ook langer, het aantal dagen na je ei is meestal gelijk maar kan ook wel eens 1 of 2 dagen afwijken Succes en ondertussen door blijven testen! Hoop dat ie gauw positief is
Ben deze ronde ook gestart met tarwekiem olie, kan dat ook de reden zijn dat het nu wat langer duurt voordat hij springt? Weet namelijk niet of dat de eisprong zelf ook bevorderd of alleen voor de innesteling goed werkt, want dat zou anders kunnen verklaren waarom hij deze ronde weer langer is. Misschien had ik daar ook beter mee kunnen wachten, Aangezien ik vaak hoor dat je kans kleiner wordt op een eisprong met lange cyclus.. Pff echt vervelend dat lange wachten met onzekerheid.
Voor mij nooit meer tarwekiemolie! Ik heb er enorme tussentijdse bloedingen van gehad en een enorm laat ei en dus lange cyclus.. Ik kreeg er zelfs een kortere lf van terwijl mensen altijd zeggen dat die langer wordt erdoor.. Ik zou er een eventuele (hoop t niet voor je) ronde mee stoppen..
@evelien297 Verdorie! Dat verklaart een hoop waarom hij nu weer later is, hij was eindelijk stabiel na de miskraam met 42 -43 dagen. Had ik het maar nooit gedaan, want nu is inderdaad mijn cyclus nog langer dan voorheen. Baal echt als een stekker nu. Betekent cervixslijm altijd een nadere eisprong? Want dat zou mijn enige hoop nog kunnen betekenen dat er inderdaad een eisprong aan zit te komen. Anders heb ik weinig hoop meer.. En moet met zo'n lange cyclus al lang wachten op uitsluitsel, echt niet leuk meer.
Had deze trouwens nog liggen, Iets later op de avond gedaan dan die daarvoor. Ze liggen nog op volgorde, de onderste is de laatste die gedaan is. Ben benieuwd of hij nog donkerder gaat worden of dit toch wel mijn piek is, Cervixslijm is nu ook een beetje met witte gloed, dus doorzichtig met beetje witte gloed. Heb trouwens nu ook pijnlijke borsten erbij, had ik daarvoor nog niet.
Ik vind dat je je laatste test zeker als positief mag beschouwen. En wat betreft het verschuiven van je nod, dit hoeft niet. Ik dacht dit eerst ook maar mijn lf bleek korter dan gemiddeld te zijn.