regelmatige cyclus....dan ineens niet meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gelukkig, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zijn er meiden die een regelmatige cyclus hebben en ineens een veel langere cyclus hebben zonder enige aanleiding?

Ik ben al vanaf noverber 2008 met de pil gestopt en was meteen redelijk regelmatig.
    Had cyclussen van 27-24-26-28-29-29-28 dagen.

Nu ineens ben ik 3 dagen overtijd........maar heb negatieve testen.

Kan het zijn dat je gewoon zomaar een (veel) langere cyclus krijgt?

Baal hier echt van, was zo blij dat ik regelmatig was!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb een jaar lang een cyclus gehad van 28 dagen, kon de klok erop gelijk zetten. Toen vanaf januari ineens een cyclus van 32 dagen. Deze maand werk ik ineens op dag 29 ongi. :( Om gek van te worden. Denk je eindelijk weer een regelmatige cyclus te hebben krijg je dit weer. Om moedeloos van te worden toch?

Maar geen bloed geeft moed, het kan nog alle kanten op toch?

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Meis, het zou ook door het weer kunnen komen. Ik kan me herinneren dat het bij mij tijdens heel warm weer wel eens langer duurde, maar ik hoop voor je dat je binnenkort goed nieuws hebt/krijgt!!

4. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    Hé,herkenbaar verhaal,ben vorig jaar oktober met pil gestopt,en had een cyclus van 28/29 dagen,tot vorige maand,waren het ineens 34 dagen...alle testen negatief,en werd toen ongi,was best blij toen,want die onzekerheid is ook niks waard...

Hoop dat jij wel zwanger mag zijn..succes:)

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nog steeds niet ongesteld.
    Maar ook geen symptonen die op een zwangerschap wijzen, en zondagochtend voor het laatst getest, was negatief.
    Ga nu pas vrijdagochtend weer testen!
    Of ik moet ondertussen al ongi zijn.

Wat wel erg reemd was deze cyclus, ik heb op de vermoedelijke eisprongdag veel vruchtbaarslijm verloren, en die dagen ervoor ook zoals altijd. Maar een week later verloor ik weer 3 dagen veel vruchtbaarslijm, dus het kan ook zijn dat ik me ei een week later heb gehad.
    Wel vreemd, want he al 7 cyclussen gehad met een eisprong rond dezelfde dag.

Maar dat kan toch, dat je ineens een veel latere eisprong hebt?
    Ik gebruik geen ovutesten dus weet niet precies wanneer me ei springt, maar verlies altijd wel veel vruchtbaar slijm.

Het enigste wat ik kan doen is afwachten!
    Maar ik baal flink als ik niet zwanger ben, want dat houdt dan in dat mijn cyclus dus ineens flink in de war is!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wel toevallig dat je dit dan nu nét in je 1e ronde hebt! Denk je regelmatig te zijn....hmmm nou maar hopen dat het gewoon raak is dan he!
    Ik ben ook behoorlijk regelmatig en nu ook overtijd...hoop ook niet dat mn cyclus in de war is en dat ik over een paar dagen gewoon posi test! :D
    Succes met wachten meid!

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde... was elke keer mooi 26 dagen maar nu zit ik alweer op 29 dagen en nog geen teken van menstruatie... heb volgens mij ook geen eisprong gehad (geen temperatuurstijging) dus dat verklaart wel wat, maar vorige maand en maand ervoor waren ook ineens veel langer... Vervelend als je lijf je in de steek laat he?!

@ Gelukkig, ik duim voor je dat je toch zwanger bent!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb dit deze maand ook gehad, normaal zit ik steed op 28 dagen maar nu zat ik al op 34 dagen, geen idee waarom nu ineens. Was wel even iets harder slikken dan normaal toen ik toch ongesteld werd. Ik hoop natuurlijk voor je dat het bij jou wel iets moois betekent.

Deel Deze Pagina