vraag over (slechte) groei eitjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaAnnemieke, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ik heb een vraagje...ik ben vrijdag en vanmorgen naar de gyn geweest voor FM. Nu was er vrijdag qua eitjes links eentje van 12,5mm en rechts eentje van 13,5mm.

Vandaag (2 dagen later) dus weer een FM en de eitjes waren 0,00 gegroeid vergeleken met vrijdag :( Is dit normaal?? Hoeveel mm groeit een eitje ongeveer per dag? :(

We hadden vandaag of morgen normaal gezien een eisprong verwacht maar dat gaat dus niet gebeuren nog (moet tussen de 18mm en 22mm zijn om te springen). Woensdag weer terug voor nog een FM.....

Word er zo verdrietig van dat het allemaal al zo lang duurt en steeds weer iets is dat niet goed is :(

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat het even stil staat en daarna harder gaat groeien. Bij mij in het zh gaan ze uit van 2 mm per dag voor in ieder geval 1 vd eitjes..

3. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ik hoop inderdaad dat ze nu harder groeien dan. Moet morgen terugbellen voor een afspraak te maken voor dinsdag of woensdag.
    Ik hoop dat het dan wel wat beter gegroeid is...

maar BOOGY, denk je dat die dan nu sneller dan 2mm per dag kan groeien nu ze 2 dagen niet zijn gegroeid? dan kan ik beter dinsdag die afspraak maken ipv woensdag.... of niet??

4. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ik heb morgenochtend een afspraak. Ik had alleen daarnet best veel slijmverlies... Ik kan toch niet mijn eitje gemist hebben nu? Mijn eitjes waren gisteren links 12,5 en rechts 13,5... We mogen vanavond niet 'klussen' want morgen moet mijn man zijn aandeel inleveren voor onderzoek in het ziekenhuis en dan mag je het beste 3 dagen niets gedaan hebben (zaterdag voor het laatst..)

5. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slijmverlies kan ook optreden in de dagen voor je ovulatie, ik denk dus dat je morgenochtend nog goed zit. Met zekerheid is het natuurlijk niet te zeggen. Op welke cd zit je?

6. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Maar we kunnen juist vanavond of morgen het niet doen omdat hij morgenochtend in het ziekenhuis het zaad moet inleveren.. we 'mogen' het dus morgenavond pas weer doen zegmaar... Zit op cd 16, mijn eisprong is laat dit keer (normaal cyclus van 26dagen)

Ik had zondag grootste eitje van 13,5.... Zal die nu al op springen kunnen staan??? :O

Deel Deze Pagina