We gaan voor een derde kindje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door VenR, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VenR

VenR Lid

9 feb 2017
    15
    4
    3
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Wij gaan voor een derde kindje.. spannend weer!
    Leek me leuk om weer gezellig te kletsen met medemoeders! Vorige 2 zwangerschappen ook mee gekletst hier!!
    Wil er eigenlijk net als ieder ander niet teveel mee bezig zijn.. maar merk dat me deze site weer trekt en toch weer google etcetc... niet anders dan bij de eerste 2 haha!
    Afgelopen zaterdag eisprong gehad... dus weet volgende week meer, we wachten weer " rustig" af !
    Groetjes

2. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk! Wij ook voor een 3e! Ik ben nu even onder een andere naam, want ik wil het nog niet aan iedereen bekend maken dat wij hier mee bezig zijn. En idd, ben hier ook weer regelmatig te vinden!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Succes! Hier ook bezig voor een derde. :)
    Duurde het bij de eerste twee lang voor je zwanger was of viel het mee?

4. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja wij gaan ook voor ons derde kindje.

5. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier bij beide kindjes de 1e ronde raak. Ik weet dat dit uniek is hoor. Dus ga er nu ook niet vanuit. Buiten dat ben ik nog niet eens ongesteld geweest na het gebruik van de prikpil. Ik heb de laatste gezet in september.

Ik voel mij nu hartstikke zwanger, en ik weet dat het van het "ontpillen". kan zijn! De testen liggen klaar. Op 5 februari een lichte bloeding gehad wat sterk leek op een innestelingsbloeding. Ik weet het dat ik wel heel veel uitspraken heb zo, maar het voelt best goed. En zo niet, dan wachten op een ongesteldheid. Ik heb geen haast, 2 gezonde kindjes hier rond lopen dus daar nog druk genoeg mee haha. En bij jullie?

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh fijn zeg! Ik duim voor je deze keer weer. :) Oeh sinds september, dat is al een tijd zeg.. Hoor het vaker bij de prikpil ja. :(

Spannend! Zou gaaf zijn als je gelijk krijgt. :D Ben heel benieuwd. Hopelijk snel duidelijkheid. :)
    Dochter was een verrassing, zouden een paar maanden daarna beginnen. Bij zoon duurde het net geen negen maanden, ronde vier. Nu ruim acht maanden bezig en in ronde drie, maar nog niks haha.

7. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik lees nu je banner oef wat heftig.
    Nu voel ik mij gelijk lullig met de uitspraak 2 gezonde kinderen. Zo bedoel ik het natuurlijk helemaal niet. En snap dat dit niet leuk kan overkomen op jou.

Ik bedoel hier meer mee, als het ons gegund is een 3e. Maar ik ga niet tempen, op bepaalde manieren klaarkomen etc etc etc. Het komt of het komt niet.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Hier ook bezig voor een 3e kindje. De eerste 2 keer in ronde 2 en ronde 1 zwanger en nu zitten we in ronde 3.

9. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ben met de oudste meteen ronde 1 zwanger geraakt toen mijn implanon werd verwijderd en bij de 2de ronde 5 raak. Nu voor een 3de zit ik in ronde 2 en ben begonnen met tempraturen naar het verwijderen van implanon om inzicht in me cyclus te krijgen.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee joh ben je mal! Vat ik echt niet verkeerd op hoor. :)

Goed dat je dat al duidelijk hebt voor jezelf zeg. Hopelijk lukt het gewoon zo! Ik weet nog niet zo goed waar mijn grens ligt, voor nu denk ik medicijnen slikken maar niet het hele ziekenhuistraject in. Geen idee of ik daar nog steeds zo over zou denken mocht ik ooit voor die beslissing komen te staan. Maar hopelijk niet nodig om daar aan te hoeven denken. :D

11. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Mag ik mee kletsen ? Hier ook voor de derde.. Oudste in ronde 1 al.. 2de in ronde 5. Merk nu ook dat het allemaal weer spannend is en dat ik mezelf alweer helemaal gek maak haha..wil het alweer liever gister als vandaag ☺️ 20 feb NOD maar voel tot nu toe helemaal niets... Als ik allemaal lees over vruchtbare dagen etc ben ik bang dat we te vroeg geklust hebben 😒

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gezellig!

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey,
    Ook wij gaan voor een derde kindje. Mijn spiraaltje is eruit en ik denk dat volgende week donderdag mijn NOD is (weet het niet helemaal zeker omdat ik ongesteld werd net voordat m'n spiraal eruit ging).

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Wij gaan ook voor de 3de.. 3x zwanger in 2 rondes..
    Gaan nu ronde 1 in net klaar met me menstruatie dus wachten op me eitje 😊

15. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Wij gaan ook voor een derde. Ik heb net een miskraam achter de rug helaas, was een ongeplande zwangerschap. Nu willen we graag door voor nog een kindje.

We hebben nog nooit een zwangerschap gepland dus nu voor het eerst, voelt leuk maar ook spannend door de miskraam.

16. L0la

L0la Actief lid

11 jan 2017
    128
    39
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gezellig allemaal!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Leuk zoveel dames die meeschrijven. :) Spannend allemaal!

18. Happymomy

Happymomy Actief lid

9 nov 2016
    114
    5
    18
    NULL
    NULL
    Precies de zelfde rondes als ik.
    Nu morgen mijn nod of over 4 dagen me ff heeft 2 verschillende aangegeven.
    Gisteren test gedaan dus denk helaas naar de volgende ronde.

19. VenR

VenR Lid

9 feb 2017
    15
    4
    3
    NULL
    NULL
    Leuk zeg wat een reacties allemaal!!
    Ik was ff een weekendje weg... en druk met de kids overdag... maar leuk dat iedereen meekletst!
    Bij mij is het deze maand al einde oefening haha, was eigenlijk de tweede ronde dat we bewust geklust hebben zegmaar. Ik ben alleen nu al 9 dagen na eisprong al ongesteld, had roodverlies vanochtend.. en weekend iets bruin, nouja zitten we niet zolang in spanning, op na de volgende ronde!
    Oohja de eerste zwangerschap was na andershalf jaar , wel 2 miskramen gehad, 3 keer binnen 1 jaar zwanger geweest toen.
    Bij onze tweede was ik eigenlijk de derde ronde zwanger.
    Ben nu erg benieuwd en was toch wel ietsie pietsie teleurgesteld ,maar nu denk ik was ook wel erg snel geweest haha
    Groetjes !

20. VenR

VenR Lid

9 feb 2017
    15
    4
    3
    NULL
    NULL
    Oohja gisteren had ik nog een twijfelmomentje .. kreeg zo spontaan bloedneus, heb ik nooit, alleen in mijn 1sre zwangerschap gehad... maar nu bloedverlies vanochtend weer duidelijk, al hoop ik toch stiekem dat het niet doorzet blabla , weet dat het onzin is, vorige zwangerschappen ook geen bloedverlies gehad, zo ook weer kwijt, leuk om hier alles te kunnen delen !

Deel Deze Pagina