Elk moment kan ik bevallen eigenlijk van onze eerste dochter en we hebben nog steeds geen naam! Wat is dat moeilijk, dus misschien kunnen jullie helpen. De namen nu zijn: Mila Liv Romee Lova Mara Wat vinden jullie het leukste en het minste? Bij alles kunnen we wel weer wat verzinnen waardoor we twijfelen. En het liefst een btj hollands naam of in ieder geval kort! En Mila is weer zo populair, dat is ook weer jammer vinden wij! Alvast bedankt voor jullie mening en meedenken! Andere opties zijn ook zeer welkom!
ROMEE!!!! erg mooie naam chique en tijdloos. Jammer dat mijn jongere zusje al zo heet want anders Lova vind ik een rare naam die vind ik dus het minst leuk.
Lova vind ik ook een beetje gek. Liva vind ik wel heel leuk. Meteen een combi van een paar van jullie namen. Succes !!
Romee en Mara vind ik mooi. Wat daar op lijkt en wat ik ook mooi vind is Rhodée en Maura. De rest vind ik te hip of niet leuk.
Liv vind ik erg leuk! Of Livia of Olivia, maar dat is misschien te lang voor jullie. Lova is ook leuk!
Mara vind ik het leukst. Liv en Romee vind ik niet zo. Mila inderdaad te populair. Lova ken ik niet als naam. Lijkt alsof Shaggy begint met Mister Lova Lova... haha. Maar serieus; lijkt me een samentrekking van Lola en Nova?
Haha ja ik heb daar ook al aan gedacht met lova maar het is zweeds en betekend belofte! Zelf vind ik lova of Mara het leukste maar lova is misschien weer te apart en Mara word misschien maartje en dat vind ik ook niet zo leuk!
ik vind Lova net erg leuk! mooie scandinavische naam die niet veel voorkomt en toch duidelijk is. Tove of Tova is hier ook een favoriet