Hoi, 2 vraagjes.. Ten eerste.. Onze oudste heet K.i.m en voor de 2e hebben we A.n.o.u.k in gedachten. K.i.m en A.n.o.u.k, klinkt het? Verder heten wij van onze achternaam 'de M'. Dat wordt dan voor A.n.o.u.k > A.de M (adem) is dat heel erg vinden jullie? Hoe vaak gebruik je alleen de eerste letter van je achternaam? (Alleen bij criminelen toch ) Graag jullie eerlijke mening!
Ik zag het alleen doordat je het woord "adem" erbij had gezet. Ik denk niet dat je het ooit zo geschreven zult zien staan en dan nog is het geen vervelend woord. Bij scheldwoorden ofzo is het weer een ander verhaal. Anouk en Kim vind ik ook prima samen gaan. Gewoon doen dus!
Denk dat in de meeste gevallen: A. de +volledige achternaam zal worden gebruikt. Of wellicht A.nouk de M. (krantenkop idee haha!). Het is wel ver gezocht en denk niet dat het stoort. Als het bijvoorbeeld: A. Delaar was geweest zou ik het niet doen.
Inderdaad zal de naam niet of nauwelijks naar A. de M. afgekort worden. Zelfs niet als ze crimineel wordt Dat wordt dan Voornaam de M. Maar dan nog: A. de M. lees ik sowieso niet snel als adem, en dán nog: adem is toch juist mooi? Het is een teken van leven Ik vind K en A trouwens echt prachtig samen en A een super toffe naam. Krachtig, maar toch ook lief. Kun je veel kanten mee op. Rockchick of tutje haha, kan allemaal met die naam, net als met de naam van zus! Kan beide ook goed in het Engels en Frans om maar wat te noemen, dus lijkt me echt een goede keuze.