Voor een meisje had ik al een hele lijst, maar we krijgen een zoon. Nu ben ik al weken aan het denken over een jongensnaam, maar vindt het zo lastig. Nu noemde mijn vriend van de week Gian. Ik ben niet direct enthousiast. Zat zelf meer in de hoek van Vik en Loek te denken. Maar hoe vaker ik Gian zeg, hoe leuker ik het vind en misschien wen ik er wel aan Wat vinden jullie van de naam Gian? En hebben jullie nog suggesties? Ik vind het zo moeilijk om mijn kind een naam te geven waar hij de rest van zijn leven mee door moet.
Ik vind Gian een beetje Italiaans ofzo.. ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen behalve als je die roots hebt.
Hij komt ook uit een Italiaanse lijst geloof ik dat mijn vriend zei. Wij hebben helemaal geen buitenlandse roots Ik ben zelf ook meer van de Hollandse namen geloof ik.
Hm nee ik vind hem niet echt leuk. Ik hou niet zo van dj- klank namen. Vik en Loek vind ik dan al betere opties
Doet me erg denken aan Gianni (Versace ). Gianni vind ik op zich een prima naam (op z'n Italiaans uitgesproken dan), maar het moet wel bij jullie passen vind ik. Gian vind ik onaf!