Nog geen piek te bekennen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Willes, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hallo,

Misschien dat iemand een antwoord weet op mijn vraag. Ik zit met het volgende. Ik ben deze maand voor de eerste keer gestart met ovulatietesten. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, dus ik ben begonnen op dag 10. Ik zit nu dus inmiddels op dag 19 en heb nog steeds geen piek kunnen ontdekken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Willes

2. bebe29

bebe29 Actief lid

26 sep 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik had hetzelfde probleem. Op een gegeven moment kwam er wel een vaag streepje en dat werd met de dag feller, maar nooit zo fel als de controlestreep was, dus volgens de handleiding niet positief.
    Ik ga het de volgende maand met de matcare en de clearblue proberen. Eens kijken of ik verschil zie.

3. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi,

Ik heb afgelopen maand geen piek kunnen vinden met ovulatie testen, en toch zwanger geworden...
    Zegt dus niet veel over je eisprong.
    Ik heb wel slijm gehad, en dat was voor mij een teken dat de ovulatie er aan zat te komen. Dus maak je niet te veel zorgen, hoeft nog niet veel te betekenen.

Lfs Caroline

4. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Hai!
    ik heb ook nog nooit een piek kunnen bekennen en ineens gister kreeg ik 2 dikke strepen! Heb staan springen haha. Want testte me suf en kreeg maar geen streep (zoals je hieronder ziet).
    Heb echt doorgetest en wat blijkt, mn ei komt gewoon wat later dan ik had gedacht. Heb korte cyclus dus het verbaaste me eigenlijk. Dus mijn advies: blijven proberen!

5. Niet meer actief

Ik kan ook nooit een piek ontdekken dus ben er ook meegestopt maakte me er altijd te druk om en wil toch eigenlijk op een niet gestresste manier zwanger worden zeg maar
    Dit is puur mijn ervaring en degene die het wel op die manier doen moeten ze natuurlijk zelf weten, maar voor mij werkte het niet. ;)

Deel Deze Pagina