De zijn gekomen helaas. Dus op naar de 3e ronde! Zijn er nog meer meiden die bezig zijn met de derde ronde? Groetjes Esther
Jammer Esther. Misschien is het een troost, maar ik zie dat je wel een hele mooie regelmatige cyclus hebt en dat is toch ook wel fijn. Veel succes in de volgende ronde.
He meid! Wat jammer dat je ongi bent geworden! Je hebt wel een hele regelmatige cyclus, wat mijn voorgansters ook al zeiden. En dat is zeker handig! Ik ben ook zwanger geraakt in de 3e ronde en wens je net zoveel geluk toe! Veel plezier met klussen en succes! Liefs Elly.
Jammer...op naar de volgende ronde! Ikzelf zit nu net in ronde 3 en we hopen op geluk...maar ja, afwachten maar. Succes in ieder geval!
Wij zijn nu nog in de tweede ronde in afwachting van de . Voel vanalles in mijn buik (nu al) dus ben bang dat ik met je mee ga naar de derde ronde. Jij in ieder geval succes!
ik zit nu in de derde ronde en kan er geen pijl op trekken of het nu wel raak is... nog even geduld en ik hoop geen vierde ronde.... En ik ben idd ook blij dat mijn cyclus regelmatig is zeg maar....