Hai dames. Vandaag vroeg een vriendin me mee naar een stenen winkel. Ben mee geweest en ben helemaal niet thuis in dit soort dingen. Heb van haar een maansteen kado gekregen omdat we na 18 maanden de hoop nabij zijn. Maar hoe werkt t... Wat doet t... Hoe kan ik deze t beste dragen?
Op Google vind je ook een hoop info. ik heb 3 stenen, waaronder een maansteen, in een klein zakje. Ligt bij mijn kussen. Helpt alleen nog niet
Als er een haakje aan zit, kun je daar een veiligheidsspeld aan vast maken. Als je die in je onderbroek haakt,zodat je hem op je huid draagt, per dag van kant wisselt, linker- rechter eierstok, zou het kunnen helpen om zwanger te raken. Ik heb het ook gedaan, je gaat na een lange tijd zo van alles doen . En wie merkt het nou zo'n ding in je onderbroek. Droeg er ook een ring van, maar die was ook gewoon heel mooi. Ben uiteindelijk wel in verwachting geraakt! Mja, of dat er nu echt mee te maken had? Gewoon keihard in geloven werkt vast ook al Voor gebruik trouwens eerst een tijdje, 10 minuten ongeveer, afspoelen in lauw stromend water. Je kunt hem opladen door hem 's nachts in de aarde, bakje water, of op je vensterbank te leggen in het maanlicht. Tijdens volle maan is het beste. Het was gisterennacht volle maan, dus vanavond werkt ook nog wel. Hoop dat je snel in verwachting bent! Liefs
Super bedankt voor je reactie. Dat met water heb ik gedaan. Heb hem nu vlak boven m'n navel geplakt. Had ik ergens gelezen. Maar op Google staan zo veel verschillende dingen. K wordt er niet wijzer van