Nu is goed nieuws na al die ellende van die miskraam. Ik heb volgens mij binnen nu en 2 dagen een eisprong. Daar ben ik heel blij mee voor nu. IK zie het aan mijn afscheiding Je kunt er draden van trekken en het is inneens veel meer. Hoeveel dagen denken jullie dat het nog duurt? Dan zou mijn banner redelijk overeenkomen. Of ik heb hem al gehad en laten wij nou Dinsdag nog fijn geklust hebben, dus we hopen op een schot in de roos!! ik hoop dat het toch weer is gaan lopen na die miskraam. Dat was al erg genoeg allemaal dus dit is toch fijn! groeten van jennie72
hoi meid balen zeg van de miskraam maar wel fijn dat je nu weer wat regelmaat krijgt ik denk dat je idd in je vruchtbare periode zit en hopelijk is het raak succes met wachten dat de je met rust laten over 2 weken
Bedankt dames, en inngiemoppie dat zal vandaag helaas niet meer gaan. Moeten allebij werken helaas. maa rmisschien toch vanavond nog. Anders morgen. groeten jennie72
Caruli ik heb je een Pobtje gestuurd niet gehad zeker?omtrent het pendelen. Ik hoor het nog! groeten jennie72
Hallo dames nog meer goed nieuws vandaag ok ehet heeft niets met zwanger worden te maken maar wil het toch eevn melden ik heb een nieuwe baan!!!!!!echt helemaal happy. dit is echt gaaf ben al een tijd aan het zoeken had wel werk maar de schoonmaak niet genoeg uren. Nu 32 uur gekregen. Ik ben echt blij!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry moest het toch eevn melden heb veel slecht nieuws gehad met die miskraam enzo en moest steeds andere mensen laten voorgaan tijdens sollicitaties. En nu ben ik aan de beurt!!! Ik had het echt niet verwacht. groeten van een blij iemand jennie72
Hee Jennie! Dat is toch geweldig nieuws meid! Je zult zien, je zit weer in de positieve spiraal. Een beetje extra werk leidt misschien een beetje af en voor je het weet ben je zwanger. Ik ga voor je duimen! En heel veel plezier met je nieuwe baan. Aoife