Hallo dames Ik ben nu zeven weken zwanger en ben vanaf de vierde week al aan t overgeven de hele dag en de hele dag misselijk. Kan niet veel eten of ik moet overgeven Heb dit bij mijn eerste zwangerschap 9maanden lang gehad hoop echt niet dat ik dat nu weer krijg heb t er al helemaal mee gehad Sorry moest dit even van me afschrijven.
Hoi Quinten2011, Een vriendin van mij heeft dat ook gehad bij allebei haar zwangerschappen. Zo rot is dat... Ik leef erg met je mee! Het kan goed zijn dat het toch na een week of twaalf ophoud deze keer. Daar is echt geen peil op te trekken. Iedere zwangerschap is anders. Ik hoop dat ik je daarmee een beetje kan bemoedigen ook al is twaalf weken nog steeds hartstikke lang om zo ziek te zijn!
Oh wat ontzettend vervelend. Genieten gaat moeilijk soms dan. Hopelijk wordt het naar 3 maanden minder voor je! Succes.
had ik ook bij eerste zwangerschap en nu ook weer maar deze keer was het op 12 weken helemaal weg.ik duim voor je!!!
Wat verschrikkelijk Quinten! ik heb het bij mn eerste zwangerschap ook gehad. Misschien kun je even naar de ha aangezien het je doen en laten zo beperkt. Er is geloof ik wel medicatie voor... Sterkte!
Wat rot zeg! Er is bij de HA inderdaad medicatie voor. Zeker als je niks binnenhoudt. Ik was in het begin ook heel ziek. Nu af en toe nog misselijk. Maar gelukkig is het wel minder nu.
Dank je dames. Ben vandaag na de ha geweest heb door t overgeven een luchtweginfectie opgelopen heb nu medicijnen gekregen hopen dat t snel beter gaat
Heb sinds gisteren ook dat ik niks binnen houdt en voel me behoorlijk beroerd. Hoop ook echt dat dit niet de negen maanden lang doorzet.. Weet niet goed wat ik eten moet nu. Heb momenteel nachtdiensten en denk dat het daarom erger is geworden, kan natuurlijk ook zijn door dat de HCG steeds meer wordt.. Sterkte Quinten2011