Hoi meiden, ik stel nog maar eens een vraagje: Ik ben, als het goed is, nu 4,5 zwanger, maar ik voel eigenlijk niets. Ik vind het zo raar, je zou soms bijna vergeten dat je zwanger bent. Soms denk ik s avonds en s nachts dat ik misselijk ben, maar dat lijkt me ook zo raar. Overdag voel ik eigenlijk niets, heb nergens last van. Ben bang dat dit een slecht teken is. Zijn er meer meiden die (nog) niets voelen, of misschien wel de hele zwangerschap nergens last van gehad hebben?
4,5 maanden of 4,5 weken? Bij 4,5 maand; Sommigen hebben gedurende hun zwangerschap nergens last van, en voelen na zo'n 20 weken wel schopjes.. als teken van zwangerschap. En in het begin.. tja.. als je 4,5 weken zwanger bent dan kan het nog heel goed komen, mijn borsten worden met de dag gevoeliger, af en toe een ongigevoel, maar verder niets. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. En neem anders contact op met de verloskundige.
o ja sorry 4,5 week. Ik heb een borstverkleining gehad en hierdoor weinig tot geen gevoel meer in mijn borsten, misschien dat het doordat komt dat ik daar niets voel. Maar idd soms een ongi gevoel, is dat dus normaal? Ik vind het zo raar. Ik voel me niet zwanger, of ja soms ook weer wel. Heb zondag nog eens een test gedaan, maar er komt toch duidelijk een streep. Ik vind het zo onwerkelijk allemaal. Ik lees soms ook wel eens dat je helemaal nergens last van hoeft te hebben. Maar soms denk ik, was ik maar even misselijk. Maar soms denk ik dus wel dat ik s avonds misselijk word (of als ik s nachts wakker word). Ik slaap wel heel slecht de laatste tijd.
Geen zorgen. Sommige meiden voelen pas na 8 weken misselijkheid en sommige meiden helemaal niet. Ongigevoel is heel normaal, tenzij het zo hevig is dat je je niet meer wilt/kunt bewegen en je bloed verliest. Maar de meeste meiden hebben wel een aantal weken last van een ongigevoel. En ook lang niet iedereen heeft gevoelige borsten, en ook de mate van gevoeligheid kan verschillen. En als je niet misselijk wordt moet je denk ik alleen maar blij zijn Probeer maar rustig aan te doen.
ok thanxs. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben! Ben er echt zo super blij mee. Ik denk er ook echt de hele dag aan! Echt van: o ja yes ik ben zwanger. Stom he? Komt ook omdat niemand het nog weet, behalve mijn vriend natuurlijk.
Nu lijkt het alsof mijn borsten pijn gaan doen, aan de zijkanten trekt het een beetje lijkt het. Is dit een verschijnsel?
Hier had ik pas last van misselijkheid vanaf de 6e week. En ook ik heb een borstverkleining gehad en had normaal ook weinig gevoel. Ben nu 11 weken en 1 dag en heb ook sinds week 6 last van mijn borsten. Soms doen ze gewoon echt pijn. Ik had aan mijn gyn gevraagd of ze misschien extra gevoelig zouden zijn ivm die borstverkleining, maar dat maakt geen verschil. Ik denk, als je wel last gaat krijgen van je borsten en misselijkheid, dat je met plezier terugdenkt aan de dagen dat je niet misselijk was en niet bij elke beweging of stootje pijn in je borsten hebt Liefs Tanya (Tantan)
Hallo allemaal, Dit is mijn eerste berichtje op deze site. Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. Ik ben nu 6 weken zwanger! Het allemaal nog erg spannend en ik kan het ook maar moeilijk geloven. Omdat ik ook eigenlijk helemaal geen symptomen heb vraag ik me soms ook wel eens af of ik zwanger ben , ik denk dat ik het pas echt geloof als de eerste controle is geweest en alles in order is. Maar ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet continu misselijk ben.
Er zijn ook vrouwen die in het begin nergens last van hebben en toch echt zwanger zijn hoor.. Dus maak jullie geen zorgen. Toen ik 4,5 week zwanger was voelde ik ook nog niks.. Ik werd pas ziek in week 6. En toen baalde ik dat ik er zo'n last van had haha..
7 weken zwanger en alleen maar moe, verder niks. Maak me soms ook wel zorgen of het wel echt leeft. Dinsdag naar de VK voor de eerste keer. Spannend..
Hoi MissX Bedankt voor jullie reactie. Het is wel fijn om te lezen dat meerdere vrouwen dit hebben. Ik hoef trouwens ook nog niet vaak naar het toilet... enfin. Even een ander vraagje. Ik heb nog helemaal geen afpraak bij de VK gepland staan. Ik ben vorige week bij de huisarts geweest en ik moet over een maand eerst bij hem terugkomen. Hij heeft me nog geen verwijsbrief voor de VK gegeven. Of moet ik gewoon uit mezelf contact opnemen?
Mijn Dokter deed zo makkelij kvan kom maar terug na 3 weken, heb gewoon gelijk de VK gebeld voor een afspraak. De dokter heeft er eigenlijk niet echt veel mee te maken
Je kunt gewoon even bellen naar de VK om een afspraak te maken.. Een verwijsbrief zul je nog wel krijgen.. Ik heb pas in week 8 gebeld en dat was ook geen probleem dus je kunt ook nog wachten.. Gewoon doen wat je zelf het prettigste vind!