Mijn meisje is nu 14 maanden, en heeft nog geen een tandje. Ook nog geen aanwijzingen dat er iets onderweg is... Zelfs op het cb zeggen ze nu dat ze wel heel erg laat is, maar ja, gewoon afwachten maar weer, ooit zullen ze wel komen toch? Zijn er nog meer mama's met kindjes die zo laat tandjes kregen? Hoe is dat verlopen, kwam alles in 1 keer of toch een voor een?
Ons mannetje was ook vrij laat met tandjes krijgen (al is het wel een stuk eerder dan jullie kindje). Hij was 9 maanden en kreeg binnen een maand 6 tandjes. Sinds dien staan we weer stil Heb soms zeer sterk het idee dat er weer wat aan zit te komen, maar niets te zien... in hoeverre ik kan kijken, want hij laat het eigenlijk niet toe.
Mijn dochter van 13 maanden heeft ook nog steeds geen tandjes en niets onderweg. Ik maak me er niet zo'n zorgen om...ze zal toch niet met 20 jaar nog steeds tandloos door het leven gaan Geniet er nog maar even van.. scheelt tandenpoetsen
Ben toch blij dat er meer zijn die zo laat zijn met de tandjes. op het cb begonnen ze er al over dat er misschien een foutje in de aanleg was, en dat ze dus geen tandjes zou hebben! Maak me er stiekum toch wel veel zorgen over Van de andere kant kan ze me niet bijten en hoef ik nog geen tandjes te poetsen inderdaad
Rare opmerking van het Cb Het gebeurt weleens dat er een enkele tand niet is aangelegd maar een heel melkgebit is nonsens. Onze dochter kreeg haar 1ste tanden met 10 maanden. Nu is ze 15 maanden en heeft ze er 6 en 1 kies. Ze groeien bij haar soweieso zeer langzaam. Mijn neefje was trouwens ook pas een maand of 14/15 met zijn eerste tanden.Had uiteindelijk een compleet melkgebit.Hij is nu 15 jaar en heeft alle blijvende tanden en kiezen.