Ben een beetje down

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teddie, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi lieve meiden.

Wat ik al eerde heb geschreven is dat ik niet zo'n fijn weekeind heb gehad doordat ik te veel met zwanger worden bezig ben.
    er zijn ook nog wat andere probleempjes maar die hebben niets met zwanger worden te maken.
    Ik heb een hele grote kinder wens en kan soms aan niets anders meer denken en ben er erg verdrietig om en boos.
    Mijn emoties gaan met mij te loop en heb ze niet meer in de hand.
    Ik wil genieten van mijn leven die ik heb met mij zelf en mijn vriend en alle andere mensen om mij heen maar het lijkt dit weekeind niet te lukken.

Ik wil ook genieten van het vrijen met mijn vriend maar het is zo'n plicht lijkt wel en dat is niet goed denk ik want het moet spontaan gaan dat is ook het leukst.
    en het is pas de eerste ronde dus waar praat je over maar ik voel mij een beetje down nu.
    Ga proberen er wel van te genieten en er niet al te veel mee bezig te zijn want dan is het niet meer spontaan.
    Ben gewoon sacherijnig als hij niet wil vrijen nou dat is niet fijn ook niet voor hem en ook wel egoistisch vind ik van mij zelf.

Ik ga zo tv kijken en koffie drinken om wat afleiding te zoeken.
    Ik vind dit wel een hele goede site en zo leuk ben een beetje verslaafd denk ik(ha,ha)
    Ben wel al bezig om geen alchol meer te drinken dan kan ik er vast aan wennen.
    Nu drink ik toch al heel weinig alchol maar ja toch handig he en roken doe ik al niet.
    Gezond eten doe ik ook zo veel mogelijk dus toch al wel goed voorbereid voor straks he.

Ik ga nog heel even lezen en dan voor de buis en koffie drinken,is koffie goed als je zwanger bent?

Dag lieve meiden knuf van Teddy.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Lieve Teddy, wat balen voor je dat je niet lekker in je vel zit. Maar gelukkig weet je wel hoe het komt... als je er te veel mee bezig bent gaat zowel je lichaam als je geest een loopje met je nemen en dan is het niet zo heel raar dat je boos, verdrietig en chagrijnig wordt toch?! Ik kan wel het advies geven dat je er minder mee bezig moet zijn en moet genieten van andere dingen maar dat lijkt me overbodig want volgens mij weet je dat zelf ook wel...

Schrijf het hier maar lekker van je af! De meeste meiden weten wel hoe je je voelt dus je bent zeker niet alleen.

Ohja en wat betreft koffie, alles met mate is het beste he, ik geloof iets van 3 kopjes per dag.

Ik geef je een hele dikke knuffel en hoop dat je je snel beter zult voelen!

Liefs
    Manuela

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi Teddy!

Allereerst wil ik zeggen dat je vast niet de enige bent onder ons die (te) veel met zwanger worden bezig zijn en denk dat er heel veel dames zich in jou verhaal kunnen vinden.

Het *verplichte* is natuurlijk ook niet leuk, dan heb je kans dat je vriend zich niet meer dan een zaadschieter voelt...en dan willen/kunnen ze niet meer...Maar goed...als je eenmaal samen besluit zwanger te willen worden dan moet je er wel voor zorgen dat je rond je vruchtbare dagen *klust* anders mis je gewoon een maand.

Nu blijf ik erbij dat het voor de vrouw toch anders is en blijft als voor de man...
    degeen die zwanger wil worden en het kindje zal gaan dragen voelt ook veel meer en de man voelt niks...Totdat hij het daadwerkelijk in handen heeft...

Wij vrouwen zijn er toch meer mee bezig als de man..dat is hier een gegeven feit,helaas...

Godzijdank ken ik het probleem niet dat hij niet wil of kan want ons sexleven is nog steeds niet veranderd...:oops:

Ik heb eerder het *luxe* probleem dat ik hem af moet remmen om in de vruchtbare week niet elke dag te *klussen* daar dit niet goed zou zijn voor de kwaliteit van zijn zaad...

Dat ook de andere kant *problemen* op levert heb ik dan weer...

Succes meiske!

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi Manuela

Bedankt voor je lieve en snelle berichtje.
    Doet mij heel goed.
    Morgen gaat het vast weer beter dan moet ik weer werken en dat vind ik erg leuk met mijn fijne collega's.

Nu ga ik echt tv kijken en kofie drinken en ben morgen weer online.
    Lekker vroeg naar bed met een goed boek helpt mij ook vaak als ik wat minder vrolijk ben.

Dikke knuf teddy.

5. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Bedankt voor je lieve berichtje ik ga mij steeds beter voelen.
    Nu ga ik echt er van door hoor.
    Ben echt verslaafd :D

6. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Verslavend is het zeker maar je zit pas 8 dagen voor je eitje en hoeft je nog niet druk te maken over het verplichte avontuur. Koffie drinken is dus nog altijd geen probleem, net als alcohol en ongezond eten. Je kan er nu al wel rekening mee gaan houden maar mij is verteld dat een gezond vruchtje echt wel door de zure appel heen kan bijten.

Ga ervan uit dat het 1 jaar duurt en waarschijnlijk dat het je dan eerder goed nieuws brengt maar dan is de teleurstelling misschien iets minder groot.

Geduld en veel lol samen is het belangrijkste op dit moment

Deel Deze Pagina