baby in winkelwagen karretje,speciaal zitje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anouk2005, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.513
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bij Albert Heijn zag ik pas een tweetal winkelkarretjes staan met daarop zo'n zitje voor een baby tot 9 kilo.Heeft iemand ervaring hiermee?.
    Ik doe iedere dag wel boodschappen maar kan natuurlijk heel weinig meenemen in de kinderwagen.Meestal doe ik 1x per week de grote boodschappen maar doe dit nu iedere keer als mijn man 's avonds thuis is zodat hij op de kinderen kan passen.Nu lijkt het me ook weleens handig als ik het gewoon overdag kan doen zodat ik 's avonds de deur niet meer uit hoeft te gaan.Ben vaak moe 's avonds en dan weinig puf om weg te gaan.Is zo'n karretje wat?.
    Ik ga haar sowieso niet met de maxi cosi op het karretje zetten.

Bedankt voor het meedenken.

Gr Ingrid.

2. beccie

beccie Niet meer actief

Ik heb ze veel gebruikt toen mijn zoontje klein was.
    ik vond het erg handig, zo hoefde ik niet steeds die maxicosi in en uit de auto te sjouwen,
    ik heb er dus wel goeie ervaringen mee,

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Werkt prima, makro heeft ze ook

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook een paar keer gebruikt, bij de bouwmarkt ;)
    Maar het werkt prima. Wel een beetje hard, maar hij lag vrolijk te lachen, dus leek me geen probleem..

MC op de winkelwagen doe ik nooit. Bij mijn zusje en iemand voor me in de rij is die er eens afgestuiterd. Bij mijn zusje door een wiebelend kind, bij die andere door een grote broer die enthousiast was..

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze AH heeft juist wagentjes met een zitje speciaal voor een MC. Is ook wel handig :) Geen ervaring met die andere zitjes.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Beter idee: je man de grote boodschappen laten doen ;)
    Of met z'n allen in het weekend, gezellig :)

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wij hebben ze ook bij ah hier. Nog nooit gebruikt omdat ik altijd met nog iemand ben voor en kar maar als je alleen bent lijkt het me ideaal! Je kunt ze er gewoon in vast zetten....

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    gewoon doen. Is ideaal.

Hier hebben ze ook van die speciale karretjes (stuk of 2) waar je je maxicosi op kan zetten. Ook heel handig.

9. Illy30

Illy30 Actief lid

15 mei 2012
    220
    0
    16
    Heb ze nog niet gezien bij ons. Heb beetje hetzelfde probleem. Durf mijn dochter nog niet in het normale zitje te zetten...

10. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ja ik ken alleen deze en heb deze ook graag gebruikt. MC op een gewoon winkelwagentje zetten heb ik altijd als levensgevaarlijk beschouwd. Ik mis die MC trouwens totaal niet, zo fijn dat mijn zoontje lekker in de wagen kan zitten nu!

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.513
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gezellig met nog 2 kids van 7 en 9 jaar erbij.Als je me gek wilt maken dan moet ik dat zeker doen haha.

Ik ga het morgen gewoon eens uitproberen.

bedankt!!

12. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Hier hebben ze dat bij de Boni Supermarkt
    Wij maken daar elke week gebruik van, ik vind het ideaal!

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Wat bedoelen jullie met MC op een winkelwagentje zetten is levensgevaarlijk? Ik zette de MC altijd in het wagentje. Er was dan nog weinig ruimte voor boodschappen idd, maar ik zie niet in waarom dat gevaarlijk zou zijn?

14. adi

adi Niet meer actief

Maar jij zet de mc IN de winkelwagen dan, en niet OP de winkelwagen

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Als je kindje nog te klein is om in het kinderzitje te zitten is een draagdoek misschien een optie?
    Heb het zelf nooit gedaan want ik woon op loopafstand van de supermarkt en ga/ging bijna dagelijks even boodschappen doen met de kinderwagen.
    Je kan de maxicosi ook IN het karretje zetten maar dan heb je weinig ruimte over voor boodschappen.

16. adi

adi Niet meer actief

Een kartonnen doosje OP de kar zetten of een boodschappenkrat en dan kun je alsnog veel boodschappen kwijt

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier is de gordel van die zitjes altijd kapot. Bij de emtee hebben ze een kar voor de MC. Maar meestal zit mn zoon gewoon in de draagdoek en dochter in het karretje

18. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    OMG je zou een hartverzakking krijgen, dat lijkt me echt vreselijk!! :$:$:$

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    het is alleen gevaarlijk als je het los laat ;)

maar onderop de kar heb je ook een kratten ding
    daarop kan je ook een doos zetten en daar je boodschappen in doen en dan kan de mc gewoon IN de wagen

20. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Wij gaan voorlopig niet meer samen boodschappen doen, 1 keer met zn tweetjes gedaan, ik een karretje met daarin de MC, en mn vriend een karretje met de boodschappen. Werkte best goed hoor, ware het niet dat mn meisje de hele supermarkt lang, gangpad in gangpad uit, alles bij elkaar krijste... :( We kunnen prima ons hoofd koel houden normaal, maar nu... we konden niks overleggen met elkaar want we verstonden elkaar niet, en je hebt altijd mensen waar je ongeveer gelijk mee op loopt de hele supermarkt lang, en ik kreeg continu opmerkingen "zo, die zet een keel op" ja weet ik "zou ze honger hebben?" nee net voeding gehad "och huild ze nog steeds?" ja WEET ik "slaapt ze nog niet?" aaaarrrgggg nee wat denk je zelf!!! :x:x en eenmaal bij de kassa's lag ze te slapen, en waren wij de helft van de boodschappen vergeten..... ;)

pff duurt wel even voor ik mn meisje nog een keer meeneem...

Deel Deze Pagina