Oeh nee, beetje te gekunsteld klinkt het zo van we willen niet de popi namen lucas of luc dus maken we er iets anders van.
- Fedor - Ezra - Isac - Tobin - Pelle - Jaro - Jari - Ture - Nino - Leco - Rune - Alec - Ivar - Colin - Timme - Sion - Ilai - Dexter - Torben - Lester - Jesper - Nando - Alan
- Ferron - Mylo - Mirco - Hidde - Ravi - Joppe - Kenzo - Aster - Iven - Nathan - Arlen - Lennart - Enzo - River - Deon - Axel - Lennox - Arvin - Rico - Atze - Hylke - Leno - Reno - Jitse - Ferry - Elwin - Ewout - Norman - Alvin - Boaz - Renzo/Renze - Oscar - Casper - Robin
Ik hoor heel wat unieke namen op werk die je dus amper hoort haha. Zal er is wat opgooien; Kyaro Jaivey (jeevey) of (jaivey) kwa uitspraak. Rivo Fyan Lorenzo Kyran Keano/i Vigo Rogier Diamy
Haha nee dit zijn niet echt onze type namen. Wil niet eindigend op -o en over algemeen met een y erin ook niet zo chique.
Ook liever niet te Nederlandse spelling wat in het buitenland erg lastig gaat zijn zoals Remijn en Theije...
I know..erg he, voel me zo kritisch vriend is stuk makkelijker. Maar ik vind het gewoon echt niet tof als ik een andere ouder zijn kind hoor roepen met "onze" naam...