hoort dit bij ontzwangeren??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sassie25, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb nu al ruim een week last van ontzettende hoofdpijn! Ik word er soms helemaal misselijk en naar van en zou het liefste op dat moment in mn bed willen gaan liggen met de gordijnen dicht!

Het zit aan de zijkant van mn hoofd en blijft maar terug komen! Ik neem regelmatig pcm terwijl ik normaal nooit zo snel en zo lang een pcm zou nemen. Ik word er echt een beetje gek van en zeker omdat het al ruim een week is.

Zou dit te maken kunnen hebben met het welbekende ontzwangeren?? Is er iemand die dit ook heeft en dit weet? Wilde er de ha niet voor bellen maar baal nu beetje dat ik het niet gedaan heb zo voor het weekend ....

2. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    heb je ijzertekort???

Na mijn eerste bevalling had ik ook een ontzettende hoofdpijn en het bleek door ijzertekort (door bloedverlies) te komen. Kreeg er medicijnen voor en de hoofdpijn verdween.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Toen ik het ziekenhuis verliet had ik een waarde van 7 dus dat was prima. Kreeg toen wel ijzertabletten mee (voor drie maanden) omdat het nooit kwaad kon zei de gyn. Die slik ik braaf nog steeds elke dag dus ik denk het niet ....maar dat zou ik dan eens kunnen laten checken.

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik ben 22-8 bevallen en ik had juist het idee dat het door die ijzertabletten kwam.. Ik heb ze een maand geslikt en toen ook z'n hoofdpijn dat ik pcm nam.. Nu alweer een paar weken hestopt en geen hoofdpijn meer gehad..

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik had ook vreselijke hoofdpijn. Ik krijg van de pil ook migraine, dus hormonale migraine. Vandaar dat ik er niks achter zocht. M'n ijzer was m'n hele zwangerschap goed, dat is niet meer gecheckt daarna.

Deel Deze Pagina