Wie gaan voor / zijn zwanger van een derde/vierde/vijfde kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Boommm, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wie gaat er nog meer voor een derde/vierde/vijfde kindje?

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Toch nog een vierde kindje? Wat leuk! :D Wij gaan (nog) niet voor een vierde (vijfde) kindje maar wilde toch even reageren :)

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Leuk booomm!! Wij gaan ook niet voor een derde maar wilde ook reageren :)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dankjulliewel! Onder het motto; chase your dreams! :D

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Upje! Is ook zo ongezellig in m'n eentje haha

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Haha awh had je graag willen vergezellen maar helaas!! 😁

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Aah wat leuk booom. Ik ga nog laaaaang niet voor een derde :D

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dankjewel! :) Wil je uiteindelijk wel een derde?

Echt jammer! :(

9. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Ja wij ook! :D We weten nog niet precies wanneer maar we gaan binnen nu en drie maanden de eerste ronde waarschijnlijk in..

10. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Superleuk Boommm!!!

Hier ook bezig voor nummer 4 :) Inmiddels in ronde 3!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ah wat leuk Kleinefee dat jullie ook druk bezig zijn! Hopelijk is het snel raak, het is jullie zo gegund!💕

Ikke24. Wat leuk, gezellig! Wij zijn er nog niet helemaal uit of we gelijk gaan starten of nog een paar maanden wachten. Moeten we het nog eventjes over hebben.

12. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Wij gaan hier voor een derde gaan :D!

Ml wou eerst minstens een jaar of twee wachten maar gaf vorige week aan dat ie er helemaal voor wilt gaan!

13. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Wat fijn Dorien dat je man dat ook al wil. Wachten duurt anders zo lang he ;)
    en boomm is er een speciale reden waarom jullie nog niet weten wanneer jullie er weer voor gaan?
    kleinefee succes voor jullie. Was je bij de andere zwangerschappen snel zwanger?

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dorien. Wat leuk. Jij hebt de eerste twee ook snel op elkaar. Hier zit er ook weinig leeftijdsverschil tussen. Waar zit je nu in je cyclus?

Ikke. Nee haha, hebben het er gewoon nog niet over gehad. Gaan we zo doen! Ik wil het liefst deze ronde nog beginnen.

Had vandaag echt een zware dag op werk haha, had er echt geen zin in. Nu eindelijk thuis en lig languit op de bank :D

15. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Wauww boomm wat leuk. Als ik jouw ondertekening zie, denk ik altijd hoe doet ze dat haha, en dan nu nog een 4e. Hopelijk worden jullie snel verblijd!! Ik ben grote fan van grote gezinnen!

Wij zouden wel graag een 3e willen, maar ik start deze week met een nieuwe tijdelijke opdracht met kans op een vaste plek per 01-01. Ik wil dat even afwachten, maar ik verwacht over 2 maanden wel te stoppen met de pil en te gaan proberen.

16. 1548

1548 Niet meer actief

He meiden, mag ik meeschrijven?

Ik heb een dochter van 6 en een zoontje van 4,5. Vanmorgen is mijn spiraal verwijderd!

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai hai wat leuk! Wij zijn bezig voor nummer 3, maar vanwege dat ik net ontslag heb gehad ben ik even in de war of we het niet uit moeten stellen een paar maandjes tot alles weer op de rit is! Maar nu vruchtbare dagen in zicht komen vind ik dat weer onzin :D vorige maand positieve testen die niet opliepen, best wel jammer!

Zijn jullie al 'gestart' boommm?

18. 1548

1548 Niet meer actief

Lastig he Shart86.. Hoe denkt je man erover?

Jammer dat je testen niet opliepen, succes met nadenken en zwanger worden!

19. 1548

1548 Niet meer actief

Ik vind het deze keer 100 x spannender als bij de 1e en 2e.

Heb de afgelopen weken zoveel topics gelezen over een 3e, en de tekst "het 3e kind is het meest bewuste kind" slaat echt op mij.

Bij de 1e hebben we het erover gehad en gingen ervoor. Na 8 maanden begonnen we over een 2e en dat was meteen raak.

En dit keer hebben we echt alles op een rij gezet. Hoe gaan we het met de opvang doen? Kan het financieel? Is het leeftijdverschil niet te groot? En zo gingen/ blijven de vragen maar door mijn hoofd gaan.

Ben ik de enige die zichzelf zo gek maakt? :)

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjewel :) nou hij laat mij de keuze, dus denk dat we gewoon verder gaan met proberen :D voor hetzelfde geld duurt het nog heel lang, dan heb ik liever dat we gewoon verder gaan nu.

Deel Deze Pagina