Ja ja het is gelukt. Mijn vriend is helemaal bij gedraaid. Heb hem woensdag mee genomen naar het ziekenhuis voor de termijnbepaling. Toen hij onze schat op de cho zag was hij helemaal verkocht. Hij is zo trots als een pauw. Ook zijn mijn schoonouders bij gedraaid die weten niet meer wat ze allemaal voor ons kunnen doen. Wat zo een echo kan doen met mensen. Zelf kan ik nu eindelijk rustig gaan genieten van mijn zwangerschap. Begint al een beetje op tevallen hihi. Maar heb mij rust gevonden. Alleen heb ik weer een blaasontsteking Maarja die gaat wel weer over. X X X Xbieke
Meid wat fijn voor je! De meeste mensen smelten wel hoor als ze zo´n klein hummeltje op de echo zien en het blijkt dan je zoon of dochter te zijn ben echt heel blij voor je!
Wel goed laten checken want je moet op je lichaam letten nu. Ik dacht trouwens ook steeds dat ik er eentje had (echt alle klachten die herken je nu eenmaal als je vaak er eentje hebt) maar was gewoon normaal zwanger zijn fijn voor je dat je vriendje om is!
Wat fijn meis!Nu kunnen jullie er echt van genieten!Wij vonden het zelf wel al meteen erg leuk,maar de echo heeft het nóg mooier gemaakt en een echo geeft echt een teken van leven.Een man kan zich van een zwangerschap weinig voorstellen,omdat wij het allemaal meemaken in ons buikje.Snap ook wel dat ze nu allemaal echt overstag gegaan zijn!Veel plezier!