Op 24-5 sex gehad en op 24-5 een positieve ovutest.dua eisprong op 25 vermoed ik. Nu 8dpo test ik positief. Kan dit wel al zo snel? Heb een bbz en 2 mk gehad dus ben bang dat mis gaat.
Of 26ste eisprong en dus 7 dpo... het kan was hier ook met 7 dpo al ... alleen is het hier een tweeling dus misschien had ik toen wat sneller hcg haha
ik had met 7-8dpo een iets lichtere streep maar zeker zwanger.. deze liep ook zo snel op sat ik eerst dacht aan een tweeling.. maar het is er maar 1
Net weer getest... kon het niet laten Was hij ineens omo wit... toch vals positief? Zucht wacht wel tot dinsdag.
Ik wilde je net feliciteren, tot ik las de je laatste test negatief is. Wat gek zeg. Welke test heb je gebruikt?
De test is van zwanger en kids. Nog nooit vals getest. Maar ik ga er vanuit dat het negatief is. Teleurgesteld Morgen het feestje van mijn zoon die 5 juni 6 wordt. Lekker zinnen verzetten. Fijn weekend nog meiden!
wat raar! Vindt hem ook wel erg duidelijk voor een vals streepje iig veel plezier morgen met het feestje
Even tussendoor Mijn menstruatie is nog niet regelmatig na stoppen met pil.. maarrre Vandaag is het 16 dagen geleden dat ik een ovu test heb gedaan en mijn lh piek had gevonden.. nu nog niet ongesteld geworden.. kan ik nu al een zwangerschaps test doen denken jullie? Of nog even een paar daagjes wachten?
Even een eigen topic openen, daar krijg je dan wat meer respons en zit je niet in andermans topic er tussendoor. Je kunt inderdaad al testen.