Oh meid, wat geweldig! Ik snap dat het even schrikken is, maar het is wel echt een fantastisch wonder! Ik ben van mening dat je in je handjes kunt knijpen. Wat mooi!
Wauw! Das wel heel gaaf! Wat een rijkdom. Maar ik snap dat je even geschrokken bent! Van harte gefeliciteerd
Zo zeg! Ik zou ook schrikken hoor snap het helemaal maar wel geweldig en zeker bijzonder 2 tweelingen te hebben straks! Laat het over je heen komen en dan lekker genieten! Succes!
Dat je schrikt vind ik niets geks hoor! Kan ik me heel goed voorstellen! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 wondertjes! Het zal wel druk worden, maar in ieder geval weet je wel een beetje wat je kan verwachten met tweelingen, dat is dan wel weer een voordeel! Hebben jullie het al familie/ vrienden verteld? Ook van hen positieve reacties?
Ja, we zijn het iedereen zo langzamerhand aan het vertellen, dan land het bij onszelf ook wat meer. De reacties op de zwangerschap waren een paar weken geleden wat lauwtjes bij de meeste mensen, maar nu reageert over het algemeen iedereen wel positief om ons in ieder geval een goed gevoel te geven en niet de put in te praten.
Aaaaaaaaaaaaah wat lief zeg !! die echo WOW !! dat is dubbel snel je gezin uitbreiden hihihih... gefeliciteerd !!
Ten eerste gefeliciteerd!!!! maar dat is idd even schrikken jeetje denk je voor een vriede te gaan krijg je er een vijfde bij wat een verassing
Wauw..dat is wel héél bijzonder! Ik hoop, dat de schrik snel wegebt en plaatsmaakt voor alleen maar vreugde. Want hoe bijzonder is dit wel niet?
haha ok dan schrik je wel even ja, dat worden er dan dus 5. Dat zal een druk gezinnetje worden met ineens 2 kleintjes erbij
Hihi, ik loop mijn man nu steeds te plagen: wat als we zwanger zijn en het is een tweeling, dan heb jij straks 5 kinderen (Hij vindt 4 wel genoeg, maar die 4e mag dan wel komen omdat Thirza anders maar zo alleen thuis is, (de andere twee wonen bij hun moeder)). Maar kan me dus voorstellen dat je even van de schok moet bekomen. Zou ik bij de eerste tweeling al hebben Wel heeeel bijzonder!
Nou, bij de eerste twee viel het wel mee met wennen aan het idee, dan hoef je rondom nog niet zoveel te regelen he? Nu hebben we er al drie waar we voor moeten zorgen en die twee baby's nemen toch meer aandacht en tijd dan één baby he? Maar goed, ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag zijn!
Jeetjemineetje!!! Ik had je gezicht tijdens de echo wel willen zien Ik zou ook helemaal in shock zijn, maar het heet met recht 'een wonder'... Wauwie, twee tweelingen in 1 gezin: wat een rijkdom!!! Ik hoop dat je er snel van kan gaan genieten meis
......... dat `grapje` maken wij nu dus thuis regelmatig, we gaan maar niet voor een vierde hierna... straks is het een twee of drieling! (Ben zelf in verwachting van een tweeling) Tsja de kans is altijd aanwezig dat het er 2 of meer worden. maar ik kan me voorstellen dat je het nog even plekje moet geven bij jezelf. Ik hoop dat je er in elk geval wel van kunt genieten.
Hey, Wat ik zou doen zou ik niet weten. Wat ik me voor kan stellen is dat ik heel hard zo lachen. Ik hoop dat je al wat meer rust heb. En als ik je ergens mee kan helpen, je weet me te vinden! Dikke kus
Kan me voorstellen dat het schrikken is... maar een 2ling is zooooo leuk en jij kan het weten, geniet ervan! En nog van harte gefeliciteerd... pfff.. bijzonder hoor een 2e tweeling!