Veel voor/weeën? 29 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zwangeremiep, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama's,

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken..
    Ik ben nu voor de 2 e keer zwanger (29 weken) heb al een zoon van 1,5 en heb dit in zijn zwangerschap nauwelijks gehad.

Gister avond begon ik pijn in mijn buik/rug te krijgen.
    Dit heeft zo n 3/4 uur lang geduurd, het voelde duidelijk als rug weeën en buik weeën.

Nu dat ik wakker ben is het hele gevoel over.
    Zouden dit gewoon flinke voorweeen zijn? Of maak ik me terecht een beetje zorgen? (Ivm nog maar 29 weken zwanger.)

In ieder geval alvast bedankt!

Groetjes
    Zwangeremiep

2. Rafika

Rafika Lid

2 aug 2013
    96
    0
    6
    was die pijn constant of om de paar minuten?

voorweeën kunnen het voordeel hebben dat je al ontsluitING hebt maa met 29weken al?

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zou het in ieder geval voorleggen aan je verloskundige. Zij kan beter controleren of het er bij hoort, of dat het toch te vroeg is.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    hoe gaat het nu met je? had je overleg gehad en ook belangrijk zit de kleine er nog?

5. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Dank jullie wel voor de reactie's, had al even niet meer gekeken omdat er steeds geen reactie was.

Ben inmiddels bijna 32 weken, heb nog steeds vaak voor/indalings weeen, met 30 weken controle gehad en de beeb was al deels ingedaald, het is een constante "menstruatie pijn" met regelmatig veel voorweeen, heb dit bij de eerste helemaal niet zo vroeg en vaak allemaal gehad.

Heb me ook laten testen op blaasontsteking, maar daar kwam verder niks uit gelukkig.

Ben best bang dat hij niet lang meer blijft zitten! Al weet je het nooit natuurlijk, maar de 2 e is nu wel heel vlot met indalen/voorweeen.

Nogmaals bedankt voor de reacties

6. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hoop dat jullie kindje nog even blijft zitten! Succes met de laatste loodjes!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop dat de kleine nog een flink aantal weken blijft zitten!

8. Zauberin

Zauberin Lid

11 jul 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Zauberin, 3 apr 2014
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
    Had met 39 weken voorweeën, die bleken voor de indaling te zijn. Ik ben nu 41+1 heb op 22 maart een hele nacht weeën gehad, maar die stopten opeens. Zelfs de vk dacht dat ik na n paar uur bevallen zou zijn en dat is nu bijna twee weken geleden. Afgelopen maandag had ik nog steeds 0,0 ontsluiting zelfs en hebben ze m'n baarmoedermond gemasseerd. Een uur geleden hebben ze pas n goede strippoging kunnen doen, omdat ik nu pas ontsluiting heb. Sinds die 22e maart is t iedere nacht raak met weeën en harde buiken, dus t duurt gewoon wat lang. En ook al slik ik normaal niks, nu is PCM m'n beste vriend in de nacht. Kortom als je geen geboorte hebt, zullen t wel voorweeën zijn ;) het kan gewoon even duren. Mijn oma is met mijn moeder zelfs 4 weken over tijd gegaan en had ook veel weeën. Voorweeën kunnen dus erg lang van tevoren beginnen en hoeven verder dus niks te betekenen. Bij twijfel vk bellen....

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Maar als je korter dan 37 weken zwanger bent is het nou niet echt verstandig om maar gewoon af te wachten of er een geboorte volgt of niet. ;)

10. Rafika

Rafika Lid

2 aug 2013
    96
    0
    6
    sterkte meid..ik hoop dat je kleine nog ff blijft zitten !! laat ons weten hoe het gaat ..

11. Zauberin

Zauberin Lid

11 jul 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom stond er als laatste dus ook, bij twijfel vk bellen ;)!!!!!

12. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reactie's! :)

Heb nog steeds veel last voorweeën, heb het er met de gyn. Over gehad en hij vond het gerust stellend dat het nu al langer duurt als 3 weken :| dat betekend dus volgens hem dat het allemaal voorwerk is, en dat het de komende tijd nog wel meer zal voorkomen, oke.. In ieder geval een "fijn" antwoord, het betekend volgens hem dus niet dat de kleine ook eerder komt, maar er is verder geen enkele controle hierop gedaan? Hmm.. Toch maar proberen gerust te zijn.

13. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd met jullie kindje!!

Deel Deze Pagina