nog honger?!

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door mirja, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirja

mirja Lid

8 apr 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

weet het egt niet meer,
    mijn dochtertje is nou 3maanden oud, ze krijgt sinds paar weken 5 x 180ml +6schepjes friso standaard , ze weegt nu ongeveer 5,5kilo.
    int begin ging het super ze was erg tevreden en kreeg haar fles om de 4uur moest er soms wakker voor maken.. maar nu sinds een week merk ik al dat ze niet te vreden is na haar fles leeg te drinken, dan leid ik haar af en dan gaat het. maar laat staan 4uur, nou komt ze al om de 3 uur:( en dan moet ik haar egt afleiden om aan de 3,5 te komen.. daardoor kom ik nou ook met de laatste fles amper op 10uur uit:(, moet wel zeggen gelukkig slaapt ze wel lekker door..
    maar ben het eigenlijk erg beu omdat het tog elke dag stressen is.. en altma heen en weer lopen is..

gouden tip??

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Wat heel belangrijk is, is dat je kindje 20 minuten over een flesje drinkt, dat is nodig voor een goede verzadiging. Wanneer je kindje al rustig drinkt, kun je eventueel de standaard voeding gaan mengen met Friso Extra voor hongerige kindjes.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina