Hoi meiden, In november heb ik een vroege miskraam gehad. Ik heb 1 menstruatie gehad daarna en nu bleef het uit. Toch maar even testje doen, maar in mijn achterhoofd wist ik dat mijn lichaam van slag kon zijn nog. De test is positief! Ik ben enorm bang geworden na mijn miskraam, of het deze keer wel goed blijft gaan. Daardoor heb ik dus elke dag getest, vanmorgen de laatste. (Weet dat het beter is om de dag!) Lopen ze toch goed op???
Hai dreamchild, ik snap dat je super onzeker bent na je mk. Hier hetzelfde. De testen worden steeds donkerder dus perfect toch! Van harte!! En probeer te genieten
Ik snap je onzekerheid.. moeilijk om dat los te laten. Ik zit op dit moment in de zelfde situatie als jou alleen moet ik nog even wachten met testen. Deze testen zijn perfect, lopen heel mooi op! Ik hoop voor jou dat deze keer alles goed gaat!
Hey dreamchild, ze lopen echt mooi op. Denk dat je over een dag of 2 een mooie donkere streep heb. Die laatste van jou, zo zag mijn 1e eruit op 4w4d. hoop met je mee dat alles goed mag blijven gaan. Ik hou het in de gaten.
Net gebeld voor de uitslag van het bloed prikken. Hcg staat op 62. Assistente en het lab vind dit duidelijk positief. Ik ben wel iets positiever! Mijn nod weet ik niet. Sinds de miskraam is het een beetje van slag. Heb pas 1 menstruatie gehad erna en die was een paar dagen later dan normale cyclus. Ik weet dus niet hoever ik ben! Dank jullie wel allemaal!
Ik krijg dinsdag een echo bij de gyn! En woensdag bij de vk, dan gaan ze samen beslissen bij wie ik blijf. Ook omdat ik zelf medische klachten heb. Voor nu ben ik alleen erg benieuwd hoe ver ik ben, want dat weet ik dus echt niet!
Nou snap ik het niet meer, ik maak mezelf gek denk ik Ik heb mijn mama Apps er weer bij gehaald en kon inloggen met het account wat ik al had. Nu had ik mijn laatste menstruatie nog opgeschreven en dit was dus op 21 dec. Met een cyclus van 27 dagen, zou dus betekenen dat vandaag mijn nod is. Dan vind ik die testen en bloeduitslagen erg netjes toch? Dat ik maandag al positief testte? Dat zou dus betekenen dat ze dinsdag nog niet echt iets zouden kunnen zien toch? Of ik moet wel verder zijn, want de laatste menstruatie was erg kort. Flauw, ik moet gewoon niet teveel denken!
Toch nog even een test gedaan, gekregen van mijn vriendin. In vergelijking met de andere testen, is deze voor mij helemaal duidelijk! De laatste is van de Action. (Vandaag)
Volgens mij moet je lekker gaan genieten en niet zoveel nadenken... Maar ik snap hoe moeilijk dat na een mk... Gefeliciteerd! Prachtige testen!
Ik ben zo gaan nadenken idd door de miskraam. Maar ook omdat mijn cyclus zo raar is daarna.... Want de data klopt gewoon niet! Haha. Ik ga er nu gewoon van genieten en ik wacht dinsdagavond af op de eerste echo!
Ze lopen goed op hoor. Gefeliciteerd! Ook hier n soortgelijke situatie. Met bijna 7 weken n miskraam gehad in aigustus en nu weer net zwanger. Morgen ben ik 5 weken en vandaag had ik de echte super knaltest!! Ik kan m met mn mobiel helaas niet plaatsen. Je testen zijn al heel duidelijk, maar misschien knalt t bij jou over n paar dagen ook wel net zo. Ook ik zit in spanning en vind iedere toiletgang nog spannend. Maar...we moeten t toch maar n beetje los laten en zolang t goed gaat, van t goede uit blijven gaan! Zet 'm op!!