Dag dames!! Nou, na een vmk te hebben gehad, en getwijfeld te hebben toch maar doorzetten hihi! Ik heb 15 november mijn ei gehad, volgens mijn kalender, heb hem ook gevoeld!! Een week lang voorafgaand geklust, van 9 tm 16 november.. Kan ongeveer de 28e testen.. Hoop zo dat het raak is!! Kan iemand mij de kans hierop misschien vertellen?! Dit is de eerste keer dat we het hebben berekend, dus ben zooo benieuwd wat de kans is!! Liefs!
hoi hoi.. dit is ook onze 1e ronde.. week 1 en 2 elke dag geklust.. dacht dat ik woensdag 10 november mijn eisprong gevoeld te hebben.. 4 dagen later heel beroerd.. weet dus niet waar ik aan toe ben.. afwachten maar.. ik mag officieel de 26e testen.. maar hoe mn cyclus is zou ik niet weten.. we hebben iig voor de eisprong en na de eisprong goed geklust.. meer kan je denk ik ook niet doen.. afwachten dus! succes
Ooeh!! Voor jou ook megaspannend dus!! Wil het zo graag nu al weten!! Testen liggen natuurlijk al thuis, maar nog even een dikke week w8.. Wil niet weer van die vage lijntjes, wil een knaltest!! Haha!
tsjah spannend he.. heb jij je eisprong ook gevoeld? ik heb de testen ook al in huis.. kan ook echt niet wachten.. ik hou je op de hoogte.. maar ben bang dat ik volgende week gewoon weer terug moet om nieuwe testjes te halen.. kan ze maar moeilijk laten liggen
Haha! Ja, heb mijn eisprong gevoeld!! Kon amper van de bank komen, zulke steken!! Heb idd de testen, maar ga ze zeker nog niet gebruiken! Heeft in mijn geval nu nog erg weinig zin, aangezien mijn NOD op 29 nov is. Is nu nog veel te vroeg!!
ja dat is wel vroeg ja.. ik mag officieel testen op 26 november.. berekend via zoon site.. omdat ik denk dat ik mijn eisprong gevoelt heb op 10 november.. zou ik over precies 7 dagen mogen testen.. want dan heb ik een cyclus van 26 dagen ipv 28.. spannend dus allemaal!!