Nog hoop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Littleone1, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Beste,

Ik zou normaal gisteren mijn NOD moeten gehad hebben.. Ik kreeg niets dus ik teste maar.. Helaas WIT WIT WIT !!!:(

ondertussen enkel een druppel bloed verloren.. Is er nog een kans dat ik toch eventueel zwanger zou kunnen zijn?? Of is dit niet mogelijk aangezien mijn test wit was?

Iemand ervaring??

Alvast bedankt..

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Weet je wanneer je eisprong geweest is?

Ik zie dat jullie nu in de 3de ronde zitten.
    Kan zijn dat je cyclus deze maand wat langer is..gèèn bloed,hou moed!!;)
    Succes!!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sluit ik me bij aan.
    Je eitje kan wat later zijn geweest deze maand.
    Ik duim!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd misschien een later ei.....

5. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Hoop het voor je!

Hier hetzelfde.. Vandaag NOD en gisteren een spierwitte test! :(
    Kan toch niet zo zijn dat hij ineens vandaag wel een streep geeft?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kan zeker hoor.....geen knaller nee maar een licht streepje kun je natuurlijk gewoon elke dag krijgen

7. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Het kan ontpillen zijn, je kan een laat tester zijn, is helaas moeilijk te zeggen... Ik duim voor je...

8. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Hey allen, dank voor de reacties alvast

Ik gok dat ik gewoon een beetje later mijn NOD zal hebben.. Want ik denk dat ze erdoor aan het komen zijn :(

helaas, op naar de volgende ronde!

Ik zou nu proberen beginnen met temperaturen.. Weet iemand hier meer informatie over?
    -Wanneer start ik ermee
    -Waar meet ik mijn temperatuur?
    -Wanneer weet je of je ei eraan komt?

Kan iemand mij hierbij helpen?..

Groeten

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

daar zijn aparte topics voor....zou het daar even vragen....succes!!!

10. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Tempen:

* Het beste via de anus (via de mond is minder betrouwbaar ivm invloeden van buitenaf)
    * Op een vaste tijd en altijd voor je opstaat, dat is je basale temperatuur.
    * Wanneer beginnen dag 1 van je cyclus.
    * Meestal zakt je temp even en stijgt dan met minimaal 0.3 vaak heb je dan je eisprong.
    * Je kunt programmaatjes gebruiken zoals Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting om je temp in te zetten, deze berekend dan aan de hand van jou opgave wanneer je een vermoedelijke eisprong hebt gehad.

Succes!!

11. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Oh dank u voor de informatie.. Dan zal ik hiermee eens starten zodat ik weet wanneer ik huiswerk heb... :D

Groetjes

12. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Hallo, hier ben ik terug..

Ik snap het niet zo goed... Ik dacht dat ze erdoor kwamen maar ik heb enkel een druppel bij het afvegen..

Ze komen er gelijk ni echt door... Wachten en morgen zien dan maar...:(

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Afwachten maar.....

14. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde: al dagen een paar druppels verlies. Normaal 28 daagse cyclus, nu al 34. t Weekend negatief getest. Snap er niks van, ben altijd erg ongi. Meer meiden hebben het deze maand, wintertijd? (Echt maf dit)
    Toch hou ik zo nog hoop maar ja of dat reeel is.....

15. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen

Het is echt frustrerend hé? :( Wanneer had jij je NOD? Ik normaal gisteren... Enkel druppels (roos of soms bruin).. En bij afvegen.. Verder geen helderrood, terwijl ik dat altijd heb.. Het zal afwachten worden... Maar gisteren een witte test.. Ik heb er alleszins geen goede hoop meer in... Ik heb nog maar twee rondes van 28 dagen, dus het kan mss bij mij nog ontpillen zijn.. :(

16. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ja super frusti!!! Bij mij is het zeker geen ontpillen na ronde 11.....cyclussen altijd 28/29.
    Mijn nod was eerst 7 nov, maar ik wist door tempen dat ik pas dag 19 ei had (normaal altijd 14 of 15) dus nod verschoven naar de 11e. Heb vanaf 9nov al dit vage gedoe bij afvegen en zo. Wordt er niet goed van. Normaal heb ik na 1 of 2 dagen dat de ongi heftig doorzet, echt verwisselen om de 2 uur zeg maar.
    Ik hoop nog op iets moois maar vraag me af of dat kan als je elke dag al verlies/afscheiding hebt?

17. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen
    Heb je al eens getest ondertussen?
    Bij mij zijn ze dan toch vandaag duidelijk doorgekomen.. Dus nu een cyclus gehad van 30 dagen... :( Ik zal nog aan het ontpillen zijn .. Jammer :( Op naar de volgende ronde..

Ik duim alvast voor u!!! Hopelijk goed nieuws voor jou

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Stom he opeens een langere cyclus!

19. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

20. Littleone1

13 okt 2012
    81
    0
    0
    Oost Vlaanderen

Inderdaad.. Vind ik heel erg jammer :( Pff Heeft dat dan met het ontpillen te maken want ik had twee cyclussen van 28 dagen en nu opeens 30... Vind het dan raar dat dit plots meer is dan voorheen...

Hopelijk is die pil vlug uit mijn lijf dan :D

Deel Deze Pagina