nog iemand aanwezig, ik kan niet slapen

Discussie in 'De lounge' gestart door bliek, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi secretje,

    ja is idd een idee, zeggen dat ik me niet zo lekker voel, medicijnen geloven ze nooit (en anders moet ik daar weer een verhaal van maken) en misschien voel ik me dan ook echt niet lekker.... ;)
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    vergat wat: welkom bij deze nachtbrakers... :)
     
  3. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahah toen ik zwanger was van mn dochtertje had ik 1 martini op.. wist niet dta ik zwanger was mn man vermoede het.. maarja een dag later gingen we trouwens.. was op van de zenuwen
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha, ja zeer begrijpelijk! en als je niet zeker weet of je zwanger bent... wel apart dat je man een vermoeden had...
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Bliek, met hevige vermoeidheid kun je beter niet drinken. De uitwerking van alcohol en vermoeidheid zorgt er voor dat je bij je hoofdgerecht al zit te slapen :) Als je dit vertelt is dat toch genoeg?

    Voor nu kun je warme melk met wat honing proberen.... of je laat de honing weg... bij mij werkt het wel.

    Meiden, ik ga zo weer proberen te slapen.

    Gr.
    Danielle


    PS. De pagina is inderdaad erg traag... :(:
     
  6. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mn hormonen gingen toen al op en neer... plus ik sliep heel ergveel.. zn beste vrien liep al op het trouwen tegen iedereen te verkondigen dta ik zwanger was.. 3 dagen later had ik ook posi test :) dus was ook zo maarj toch
     
  7. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    8) gelukkig begint het nog een soort van gezellig te worden !

    Sterkte vannacht meiden.

    Gr.
    Danielle
     
  8. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Dushi slaap lekker. Hoop dat het door gaat zetten allemaal.

    Ik moet ook weer stoppen, want de accu van de laptop is leeg en ik zit hier op mijn kraambed zonder kabel
     
  9. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    grappig...

    welterusten dushi en christel, ik ga ook maar s proberen de binnenkant van mn ogen te bewonderen.... over paar uur weer vrolijk doen, dus.... en testen misschien...

    slaapse allemaal...
     
  10. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    bij mij issie niet zo traag....

    nou geniet nog van je slaap dushi ;)
     
  11. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    slaap lekker iedereen ik ga lekker tv kijekn maar ga ook zo.. ben moe hahaah..

    hopelijk zie ik je snel bij april mamas bliek
     
  12. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen ;)

    nou bliek ik zou gewoon zeggen, doe mij maar een wijntje,....en an zeg je ow nee, weet je wat geef me eerst maar ,...en dan neem je iets anders,..

    haha of je neemt een wijntje,....en als men even naar toilet gaat of wat dan ook hoppa, leeggieten, er staat vast wel een plant ofzo,.......
    niet opdrinken valt misschien meer op, als niet bestellen ,........
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kanonne zeg , jullie zijn nachtbraaksters :)

    bliek bekertje warme melk oid voor je slapen gaat of een lekkere warme douche in het vervolg :)
     
  14. Hartje1

    Hartje1 Bekend lid

    7 okt 2006
    894
    0
    0
    Haha, ik sliep ondertussen alweer, dacht dat je er niet meer was. Maar ondertussen dus nu alweer wakker :( Kan dus echt niet meer slapen, terwijl ik nog zo moe ben. :pale:
    Naast onze vakantie hebben we ook nog twee grote feesten in het verschiet binnen de familie, waar natuurlijk ook vanalles voor geregeld moet worden. Daardoor nu ook nog maar twee dagen om alles voor de vakantie klaar te krijgen. Hahahahaha wat een gezeur he, terwijl het toch ook wel weer leuk is.

    Ik ben erg benieuwd of je nog gaat testen. Ik zou het nog niet doen, lijkt me nog te vroeg. Volgens mij kan een wijntje nog geen kwaat hoor, je moet alleen niet doorzuipen. Je hebt volgens mij de eerste twee weken ofzow nog geen bloedband met het kindje en kindje eet nog niet mee.
    Hoop dat ik het goed heb, anders maak ik je blij met een dooie......wijn :)
    Toen ik net was gestopt hield ik er ook telkens rekening mee, voelde altijd alsof ik zwanger was ;) , ondertussen nog steeds niets en hou er steeds minder rekening mee. Oke, ik drink wel wat minder dan voorheen, maar een wijntje moet toch kunnen lijkt me. Wanneer je op je NOD positief test moet je natuurlijk wel stoppen.

    Ik wens je veel plezier vanavond en ik duim voor je dat je zwanger bent. Laat je het dan nog ff weten?
    Ohw....hahahaha ben dan op vakantie als je je NOD hebt.....
    Maar ben wel erg benieuwd geworden nu! :)

    groetjes Hartje1
     
  15. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi goeiemorgen hartje,

    ik ben dus ook alweer uit bed gevallen en ook nog zoooo moe.. maarja, we slaam ons er wel door heen vandaag he, hahaha (ik nog letterlijk ook, want ga zo eerst golfen)

    Ik was idd ook even weg, dacht ga toch maar weer proberen te slapen, maar ja dat lukte dus niet, dus maar weer op forum gaan zitten (al met al om tien voor 6 alweer in slaap gevallen.. (kom moeier terug van mijn vakantie dan toen ik er aan begon ;)

    Succes met alles regelen enzo en nogmaals fijne vakantie (gaat net een hond van 33 kilo ff op me zitten)

    ps. denk ook niet dat ik al ga testen... en ik drink vanavond wel gewoon een rooie wijn, doe ik er gewoon heel lang mee... :D :D :D
     

Deel Deze Pagina