Hallo allemaal, Ik ben Ester en ik ben 28 jaar. Mijn man en ik hebben besloten om te kijken of we het geluk hebben om zwanger te mogen raken. De laatste maanden heb ik geregeld zitten lezen op dit forum. Ondanks dat er zojuist weer een poging is mislukt , heb ik besloten me aan te melden. Ik ben in februari gestopt met de pil, toen eerst even 2 maanden "ontpilt" en vervolgens aan het proberen zwanger te raken. We hebben tot op heden 7 pogingen gewaagt, echter bij een aantal keer hebben we op de verkeerde tijd geklust: ik was zo stom de gebruiksaanwijzing van de ovulatietest verkeerd in mijn geheugen op te slaan en daardoor zijn er dus hoogstwaarschijnlijk ca. 2 pogingen verloren gegaan. Tot zojuist was ik er van overtuigd dat het deze maand wel eens gelukt zou kunnen zijn, maar nee . Dus op naar de volgende poging. Groetjes en tot schrijfs.
Hoi hoi Welkom en veel kletsplezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom op het forum. Ik ben ook in februari gestopt met de pil, en zie nu mijn banner. Dus, er is nog hoop.... Succes met zwanger worden.
Welkom, en bij t topic zwanger worden kun je veel over ovulatie testen vinden. tevens bij t SMEP topic word er veel over gesproken