Nog iemand eerste kerstdag alleen (met de kids?)

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Aahhh..;)
    Als je jezelf er prettig bij voelt om alleen thuis te zijn dan geeft dit toch niets.
    Ik zou er van genieten met je kids en lekkere hapjes maken die ze normaal niet zo snel krijgen.
    Knutselen,dvd kijken..Lekker koken en je oudste laten helpen.Er samen wat van maken..En als je je er niet lekker bij voelt,iemand uitnodigen of toch eens kijken bij iemand langs te gaan als is het alleen maar op de koffie,om je niet helemaal zo alleen te voelen.
    Wij zijn met z'n 3tjes.Man en mn dochter en ik.Denk dat wij lekker eten in huis halen en wijntje met film ofzo..
    2de kerstdag ben ik alleen met mijn dochter maar dan gaan we wel eten bij familie.Dus toch niet helemaal alleen.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben alle twee alleen overdag ;)

3. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Dat telt dubbel;)
    Jee dat is ongezellig voor je.:(

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ach ja, ik ben om de week het hele weekend alleen, als ze bij dr paps is. Dus ben het intussen wel gewend. Ongezellig is t zeker, maar ja..ik heb ook weinig zin om bij de vriendinnen met hun gezinnen te zitten, dan voel ik me helemaal zo'n 5e wiel aan de wagen zeg maar..:D

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Je mag bij mij komen hoor...:)

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens mij woon jij beetje ver uit de buurt, als ik me niet vergis ;)

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik ben 2e kerst alleen thuis met de kids....
    manlief moet werken van 6.00 tot 18.00 (als het niet uitloopt....)
    maar 1e kerst vieren we best groot, en zal een drukke dag worden...dus denk dat ik 2e kerst aardig wat op te ruimen heb :) en voor de rest gewoon lekker met mn 3 meisjes! ik kom mijn dag wel door.

Deel Deze Pagina