Ik zou wanneer ik 23 weken zwanger ben graag een pret echo laten maken het liefst 3D maar hoe duur is zoiets we hebben namelijk niet erg veel te besteden en als het erg duur is wil ik er liever strax iets voor de baby voor kopen
Als het goed is als je een 20-weken echo laat doen kost dat niks meer tegenwoordig, dat wordt gewoon vergoed. Alleen als je daar dan een dvd van wil kost je dat 7,50 Euro. Ik laat hem ook maken over 7 weken!
ik was 100 euro kwijt inc dvd en 2 kleurenfotos en 10 zwartwit fotos. 2d/3d/4d www.babyview.nl daar staan de prijzen vermelt. ik heb het ook laten doen met 23 wk en fotos staan in me album
ik heb mijn 20 weken echo(pretecho) laten maken in garijp. de foto's, de dvd en een cd met foto's kostte ons 10,- daar zat geen 4d echo bij moet ik er dan wel ff bij zeggen
Wij moesten 100 euro betalen. Je hebt dan de dvd (half uur) 2 kleurenfoto's, een aantal zwart/wit foto's en eventueel geslachtsbepaling. Wij hebben het gedaan bij echobureau 'Kiekeboe'. De 20-weken echo wordt vergoed, dus daar hoef je niks voor te betalen
voor mijn pretecho die ik 29 november krijg in de verloskundige praktijk kost me 50 euro mvg winniethepoeh19
wij hebben het in zwolle laten doen en wij waren : 110 euro voor de echo met foto's en dvd 10 euro voor de avond
wij waren 100 euro kwijt. 45 min scantijd, 4 zwart/wit foto's stuk of 30 kleurenfoto's (op dvd) en de dvd zelf. En hele mooie foto's kijk aar in mn album
wij hebben 140 euro betaald maar dan krijg je 2 echo's eerst met 17 weken een 2d echo met dvd en 10 foto's en met 24 weken krijgen we een 4d echo met dvd en 10 kleurenfoto's foto's van de 2d echo staan in mijn album
Bij mij was het 130,00. Dit is incl. cd met foto's, dvd (20 min.) en een paar foto's. Alles is 4D en van heel goede kwaliteit. We hebben dit in Gorinchem gedaan.
ik doe een 2d pakket!Kost me 50 euro,en krijg drie zwart wit foto's mee!je kan ook kiezen voor geslachtsbepaling(zit er bij in)maar dat doen wij niet! en deze maand is actie,als je via internet boekt kreeg je een gratis foto extra!