ben ook gestopt met roken maar vind het nog vaak moeilijk deed het vaak als ik in de auto zat en vooral na het eten of werk als ik moe was. maar ik ben gestopt toen me vriend zij van waarneer stop je er nou is mee ik denk namelijk dat je zwanger ben en dat was eind april.
Ik was al lang en breed gestopt toen ik zwanger was. Maar mijn mening is dat ik dat er voor over had voor mijn zoon, om te stoppen. Een rokende zwangere vrouw vind ik gewoon echt niet kunnen!
Gestopt nadat ik positief had getest! en toch een heavy roker.... ik snak er nog wel naar maargoed nu mag 't ff niet... straks misschien weer (ja zo erg denk ik dan )
Die momenten waarop je naar een peuk snakt worden echt steeds korter en steeds minder vaak. Dat maakt het veel makkelijker om vol te houden!
Ik ben direct gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was. Toen was ik 4 weken, inmiddels 8 / bijna 9 weken en het bevalt me supergoed! Succes allemaal met het stoppen of volhouden
Ik ben gestopt zodra wij zeker wisten dat we voor een baby wilden gaan,(nu tien maanden geleden!) ik wil mijn kindje namelijk een goede start geven, ik drink ook geen alcohol en gebruik maximaal vier kopjes koffie, drink 1,5 liter water, eet veel groente en last but noty least, ik sport gewoon normaal doe aan stijldansen en skeeleren als het weer meezit! Nee roken is iets wat je echt moet laten als je zwanger wilt worden! Veel succes degene die proberen te stoppen!
Ik ben gestopt na de eerste echo...die kreeg ik met 6 weken en 6 dagen zwangerschap. Voordat ik naar binnen ging zei ik als alles goed is met de beeb steek ik er tijdens mijn zwangerschap geen meer op. Alles was goed met de beeb en ik heb me aan mijn woord gehouden, Vind het geen prestatie ofzo...vind het gewoon een must en zie het als iets wat moet hoe naar het ook is.! Iedereen succes!
hoi ik wil ook graag stoppen met roken maar het lukt me nog niet echt. morgen wil ik echt gaan stoppen. nu heb ik nog een paar sigaretjes. mijn vriend blijft me aan me hoofd zeuren. (wat ik goed begrijp hoor!) dus het moet echt gaan gebeuren. morgen dus! zijn er nog meer mensen aan het stoppen?
Ik ben gestopt toen ik 4 dagen wist dat ik zwanger was (moest nog even wennen aan het idee). Ik was dus nog geen 5 weken zwanger. Inmiddels is mijn zoontje 4 weken oud en ik heb niet meer gerookt en heb ook helemaal geen behoefte gehad en nu nog steeds niet. Inmiddels rook ik dus al bijna 9 maanden niet meer.. misschien kan ik nu wel zeggen dat ik echt gestopt ben Mijn kindje is gezond, groot en sterk en ik ben blij dat ik daar in ieder geval niet negatief aan bijgedragen heb door te roken! 8)
ben nu inmiddels bijna 9 weken gestopt met roken en voel me er heerlijk bij de eerste 6 weken waren het zwaarst (vooral geestelijk) maar nu voel ik me beter dan ooit! is zeker het proberen waard veel liefs shiva ps zometeen eerste echo
Hou je het nog een beetje vol? ´t Begin is lastig, maar daarna is het zoooo lekker om niet te roken! Succes!
succes, ik heb ook het rook probleem rookte wel 15 per dag voor ik erachter kwam ( dat is nu 3 dagen geleden) sinds toen heb ik er tot nu toe per dag 2 gerookt elke keer is zo zwaar schuldgevoel! ik wil echt kappen maar toch op een of andere manier is het zo moeilijk ik spreek af met mezelf dit was t, en vervolgens de dag erna doe ik het weer! gelukkig kan ik het bij die 2 houden maar dit knaagt enorm
eerlijk gezegd neej. en terwijl ik weet dat ik het kan! ik rook nu stiekem want mijn vriend is er fel op tegen. dus overdag soms een sigaretje en savonds niks en dat gaat prima nou overdag nog! ik had me voorgenomen om niks meer te halen maar ja toch gedaan. maar ik ben ook zoo zenuwachtig voor maandag, dan moeten we voor de intake naar de verloskundige. is geen excuus maar toch.
Het is heel moeilijk, ik weet t ben zelf ook gestopt toen ik zwanger was. Bedenk wel dat als je maandag naar de verloskundige gaat, ze je zullen vragen of je rookt of dat je hebt gerookt.... en als ik t zo lees gaat je vriend mee?! Dan komt hij er toch achter. Heel veel succes, en ik hoop dat het je lukt om te stoppen! Sterkte ermee!
ja hij weet het al, hij heeft het gister geroken hij rookt zelf niet dus hij ruikt dat he. maar ja me pakje is wee bijna leeg end an gewoon niks meer halen. hoop dat he tlukt.
Ik ben inmiddels 4 weken gestopt met roken. Ik mis het ook niet. Ik werd kotsmisselijk van het roken opeens en ik had zoiets van ik stop ermee. Nu maal ik er niet naar. Ik kan in een rokeriger ruimte zitten zonder een sigaret te willen. Ik krijg alleen pijn in mijn strot dan Kan er ook heel slecht tegen nu. Word nog steeds kotsmisselijk
Ik vraag me af waarom je je niet zo slim bent om van te voren al te stoppen?! Als je pas stopt als je een echo hebt gezien is het toch ook zo tegenstrijdig, je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Tenzij het niet gepland was natuurlijk, maar ik vindt als je weet dat je aan kinderen wilt beginnen moet je op dat moment stoppen. Zo heb ik het zelf namelijk ook gedaan!
ik vind dat je helemaal gelijk hebt maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. en eerlijk gezegt hadden wij ook niet verwacht dat het de 1 ste keer meteen raak zou zijn.