Hoi het leek me wel leuk een clubje op te richten voor jonge (aanstaande) mama's. Om alle leuke en negatieve dingen te bespreken.. Waar loop jij tegenop? krijg jij ook wel eens van die rare opmerkingen? Ik zal mezelf even voorstellen. ben een spontane meid van 20 jaar .. Ik ben in verwachting van een zoontje. ik ben op dit moment 19 weken zwanger, ik woon momenteel alleen en het is eigelijk op en aan met de vader van het kindje, waar ik erg van baal! Liefs D
Hallo, Even voorstellen Ik ben Marieke, 20 jaar en heb een zoon van 3, Jayden, en een van 9 maanden, Bas. Kom uit een nogal christelijk dorp, werd bij de 1e zwangerschap daarom ook erg raar aangekeken. Bij de 2e al wat minder. Kreeg wel vaak de vraag van waar ben je mee bezig? Vergooi je je eigen leven niet? Je bent nog zo jong! Ben dan misschien wel jong, maar helemaal klaar om mama te zijn Nr 1 was dan misschien een 'ongelukje', maar wat hou ik veel van hem en wat gaat het goed En tjah, we wilden graag een broertje of zusje erbij voor Jayden en daar was Bas Kreeg van de zomer de vraag of het mijn oppaskindjes waren. Toen zei ik nee, m'n eigen kinderen. Die vrouw verklaarde me voor gek! BE LA CHE LIJK! Ben benieuwd naar de andere verhalen Liefs, Marieke
Hoi welkom! Leuk 2 jongens dus! Ik vind het altijd zo raar dat mensen zeggen dat je je leven vergooit als je een kind krijgt. Het lijkt mij juist dat t een heel mooi deel van je leven is! Het mooiste deel misschien wel!
ik ben op dit moment 24, en zwanger van ons eerste kindje tja ben jong, maar ach dat is juist veel leuker vind ik
Hoi beckje ook welkom (met zn 3en is altijd beter dan alleen ) Ja jong moeder zijn heeft ook zn voordelen vind ik!
kreeg wel al paar keer de vraag of het wel gepland was zijn ook niet getrouwd *ook niet van plan eigenlijk
he, ben een meid van 21 jaar en zwanger van nummer 2.. mijn zoontje is ruim anderhalf en krijgt in Juni een zusje erbij ben na de geboorte van ons zoontje getrouwd met mijn vriend en we zijn nu helemaal blij met de 2e.. kreeg ook veel vragen of mijn zoon gepland was of niet, maar wat maakt het eigenlijk uit toch?? zolang je erzelf maar gelukkig mee bent..
Hoi mamavanR ook welkom. idd of het nou geplant is of niet zolang je zelf happy bent! ik snap ook niet waarom mensen er zich soms zo druk om kunnen maken! ik denk dan altijd het is toch mijn leven en mijn lichaam.. Wat is dat verder t probleem