Ik hoop het in elk geval voor jou want aan je topics te zien die voorbij komen de laatste dagen ben je er echt wel aan toe Succes en zet hem op meid!
Hey dqt zou best wel is kunnen gaan starten nu! Als je vliezen gebroken zijn moet het kindje binnen 24 uur eruit i.v.m besmettingsgevaar enz. Dus....... Als het je vliezen zijn heb je snel je kindje Succes!
Fijn toch Mijn papa kwam me voor een keer nog is halen om naar het ziekenhuis te rijden. Deze ochtend knallende ruzie met zus (die een topic van mij gevolgd hebben weten het wel..) en nu komt hij gewoon niet naar mij.. terwijl ik geen hol ervan gezegd heb. Vriend zit zijn laatste 2 dagen te doen op het werk (die werkt tegen het ziekenhuis dus ik zei deze morgen ga ma! Als ik daar ben en het is zover ben je er toch op 10min!) man man man wa een soep wa een soep.. als ik mij goed kwaad maak.. helpt da de weeen wa vooruit?
Mooi taaltje hebben jullie. Of t je vruchtwater is hebben ze zo gecheckt. Bij mijn eerste braken donderdagochtend 9 uur mijn vliezen en de volgende dag 11 uur is ze geboren. Succes!
Je vader heeft ruzie met je zus en komt daarom jou niet ophalen? Nou ja zeg! Jezelf kwaad maken is trouwens heel slecht voor de weeën, om goede weeen te hebben/krijgen/ blijven houden moet je zo ontspannen mogelijk zijn en juist geen adrenaline in je lijf hebben. Probeer het dus in ieder geval voor nu naast je neer te leggen en denk aan leuke dingen