ach /me slaat met haar kop tegen de muur. Nix ook niet!!!!!! Pff. Volgende post die je hier van mij ziet is: ZE IS ER! Want pff ik zit men eigen beetje belachelijk te maken Ik kwm daar en ze hangen me aan de monitor.. bloeddruk 14-11!!!! ze bellen direct mijn gyna op dat die zo snel mogelijk moet komen. Ondertussen zit mevrouwtje zo hard te stampen dat ze 30 min lang geen 2min een hartslag kunnen vasthouden.. op dat papier van de monitor zie je ook een dikke volle zwarte streep, constant aan het bewegen! Ipv stil te liggen (ik voel ze al een tijdje niet vaak meer maar nu.. man man man) dan hadden zen misschien alles in gang gezet! Goed. Na een half uur kunnen ze toch een tijdje een hartslag vasthouden en die is oke. Ik had een paar weeen maar nog geen harde. Ze doen zo een test voor vruchtwater: negatief. Ik begin daar al te vloeken. Nemen zen bloeddruk opnieuw: 12-9. Dokter vindt het nog te hoog. Maar alles is voor de rest oke dus.... woensdag terug monitor & uitgebreid onderzoek (want mijn vruchtwater is wel sterk aan het afnemen) Maar nu zei ik het ze: WAAROM ZETTE NI ALLES IN GANG?!? AL EEN HELE WEEK MISERIE! KAN NIE BLIJVEN LOPEN NA HIER JA. Kreeg gewoon als antwoord: we hebben liever dat ze nog enkele dagen kan blijven zitten... maar als je u niet goed voelt kom je terug grrrr, this te laat om nu nog van ziekenhuis te veranderen zeker? Ik had in mijn mond om alles eruit te gooien: TROELALA IK VOEL ME AL NEGEN MAANDEN NIE GOE! AL NEGEN MAANDEN NIX DAN ONGERUST MOETEN MAKEN ALTIJD MISERIE ALTIJD JANKEN NA EEN ECHO DUS ZET DE PRUL IN GANG DA IK MIJN BABYKE HEB... ma heb ma gezwegen.. had het misschien beter gezegd!
niet leuk. Ik kan de frustratie heel goed verstaan, maar ik lees wel dat al beginnende weeën hebt. Hoop dat ze snel goed doorzetten maar dan moet je echt ontspannen, anders duurt het alleen langer Leenken, het zijn de laatste loodjes meid, kop op en nog even volhouden. Succes!!!
Jemig...ik krijg gewoon een beetje last van plaatsvervangende schaamte. Ik snap dat je je knap lullig voelt dat je daar de deur plat loopt met loos alarm elke keer... Probeer het echt los te laten en te relaxen, je bent jezelf compleet in de stress aan het helpen.
Hihi ik herken mezelf erin vorig jaar.. (topic van mijn vorige account Ukoldaatje:Gebroken vliezen en opgenomen) Mijn zwangerschap was er ook een die negen maanden lang spannend was. Vanalles mis, hoge vliesscheur 30 weken , opgenomen, weeen en weeenremmers, opgenomen meer in het ziekenhuis gelegen dan thuis met vroegtijdige weeen, zw diabetes met insuline maal daags, ernstige BI die nog altijd niet helemaal over is.....en ik wilde ook bevallen en dacht telkens dat het ging gebeuren.. En ook tegen mij zeiden ze telkens, wij kijken over een dag wat we gaan doen, en ik maar denken dat ze dan gingen inleiden, maar dan werd het weer uitgesteld...gek werd ik ervan.. Uiteindelijk op 38.1 ingeleid. Snap je heel erg goed. En loslaten als je die angsten hebt dat het mis gaat , lukt echt niet..zo makkelijk praten he voor een ander. Je bent begonnen aan de laatste loodjes het gaat gewoon binnenkort gebeurne, even volhouden nog! Zet m op, je kan t!
Omg menen die dat nu echt daar? En nooit te laat voor een ander ziekenhuis maar deze gynaecoloog kent wel natuurlijk je dossier...... Pffff ik zou ook gefrustreerd zijn....... Ik hoop dat het snel mag doorzetten nu!!!!
ik moest vandaag sowieso aan de monitor hangen maar moest nu gewoon vroeger gaan voor extra onderzoek.. de verpleegster stelde me wel beetje gerust: op het laatste verlies je zoveel dingen dat het moeilijk is om te zeggen of je water nu wel echt gebroken is maar toch toen ze zei: ja dat is negatief pff ik viel bijna van mijne sus! Heb echt erge rugpijn >< ! Maja soit, kan nie meer doen da met mijn poten omhoog liggen en afwachten! Dien dossier zal wel een paar MB groot zijn. 9 maand lang extra testen nodig gehad, dan scheelde dit dan was er dit en uiteindelijk was alles in orde maar altijd maar die extra stress >< mijn gyna is een super goeieke maar ze moet toch zien da ik het niemeer aankan?
Nouja...wat gek... met je bloeddruk en termijn van zwangerschap mag je heus wel bevallen hoor... ( ik had pre eclampsie en kon begrijpen dat ze uk graag tot 37 weken zouden laten zitten) Maar jij bent bijna 40 weken? Hopelijk is je meisje er gauw!
Ben net terug van onderzoek. Maandag heb ik een gesprek ivm in gang zetten.. Maar pff onderzoek deed weer massa's pijn.. vorige keer verloor ik bloed.. Nu echt dikke slijmen (met zowa ne rode kleur) :s :s :s weet nie wa die allemaal doe daar beneden ze
Jullie prinsesje heeft het precies heel goed daar binnen. Ik duim dat je niet tot maandag moet wachten maar dat je snel mag bevallen. Er is wel een einde in zicht nu veel succes
Ukkie zit nog best dus.... ieder keer als ze bij mij hadden getoucheerd enzo kwam er uren daarna ook rood bebloed slijn tevoorschijn, betekende helaas niets.., Sterkte met wachten!
Ik hoop het niet! Ben je al f aant volgen. Ik hoop dat ze nu doorzetten en dat je morgen een mooi prinsesje vast hebt. Ze dacht vast en zeker k laat mama wel eens echt zweten met dit weer haha