Hier verloor ik ook stroompjes vruchtwater en met de test werd ook gezegd dat het geen vruchtwater was.. Echt onzin want ik weet nog hoe het ruikt van mijn eerste. Het was wel vruchtwater want paar uur later was ze er al. Hopelijk komt jullie kleine meid nu snel. Van denken dat ze te vroeg zou komen na bijna over tijd lopen
Een orgasme is het enige dat kan helpen.. Maar volgens mij wel alleen als je over tijd bent, anders zou je 9 maanden lang geen orgasme mogen hebben.. :O Haha meid, zet hem op! Die kleine komt toch wanneer ze er zelf zin in heeft of klaar voor is..
Wel ben al wakker van 5uur deze nacht.. Paar keer hard moeten overgeven.. Dacht ook even dat ik blind werd aan mijn rechteroog (zag er bijna niet meer door) & bloeddruk 15-9. Ik moet om half 11 aan monitor gaan hangen.. en denk niet dat het echt veel nut heeft dat ik nu al naar het ziekenhuis loop, en ja ik weet het zijn tekenen van een vergiftiging maar aangezien ik vorige week een nachtje in het ziekenhuis heb doorgebracht en het toch niets was en ze me altijd maar naar huis sturen heeft het weinig nu dat ik nu al naar daar loop ><
Ik had dat vorige week ook, blind van t spugen!! Had ook allemaal bloeduitortinkjes rond mn ogen van de druk! Maar dat moet wel snel bijtrekken hoor (dat blind zijn dan hè) Je zou even kunnen bellen met het zkh, misschien kun je eerder terecht?? Is met dit weer ook niet erg toch? Succes meis!!
net even de thermometer van de kleine uit de doos gehaald (heb zelf gene) en blijkt dat ik 37.7 heb :-/ Das niet overdreven hoog maar toch een beetje niet? (heb er zelf geen gedacht van)
Normaal zeggen ze tussen 36,5 en 37,5 is normaal... Toch maar even bellen dan? Kan ook "gewoon" een buikgriepje zijn natuurlijk... Mijn basistemp is trouwens vrij laag (36,3) dus met jou temp zou ik al goed ziek zijn... Dat verschilt ook per persoon!
Ik versta niet dat ze u zo laten lopen, maakt mij een beetje boos. Hoop maar dat we niet in hetzelfde zh zitten.
heb zelf ook lage tempratuur dus voor mij is 37+ ook al hoog Alles bij elkaar opgeteld hoe ze je behandelen de laatste week(en) dat vind ik onbeschoft om eerlijk te zijn ze hadden je daar moeten laten totdat de bevalling was begonnen.... succes straks
Hey meid dacht daar zal wel actie geweest zijn ondertussen. Vind ook dat ze je erg lang laten aanmodderen. Hoop dat je het nov ffff volhoud! Xxx
Vind het ook heel apart dat ze je zo lang laten doorlopen... Bij mij dachten ze ook aan een zwangerschapsvergiftiging, echter bloed en urine goed. De klachten bleven, hoge bloeddruk, hoofdpijn, bandgevoel buik... bij mij hebben ze de bevalling opgewekt met 38.4 weken. Uiteindelijk met 39 weken geboren. Hoop dat ze jou nu wel een keer gaan helpen ($#@/%ziekenhuis!) En dat ze je klachten serieus nemen. Heel veel succes!
Jeetje, ze laten je wel aantobben zeg! Ik mag hopen dat je vandaag het ziekenhuis NIET meer uit komt en dat ze je gaan inleiden ofzo.