Nog iemand wakker??? Water gebroken??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    wel, ik ben dus terug thuis.

Baby bewoog niet super veel toen ik aan de monitor hing.. Maar ze kan ook aan het slapen geweest zijn dus al ze om 19u nog amper bewogen heeft moet ik terug binnen.

Ze hebben bloed getrokken en de uitslag was goed..

Ik moet vanaf nu elke dag tot maandag (dus ja zaterdag en zondag) ook aan de monitor gaan liggen :) *zucht*

2. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Dat ze het toch aan de gang zetten.. Ik vind het vervelend voor u. Maar goed. Als je iedere dag aan de monitor hangt, ben je er toch zeker van dat alles ok is met je kleintje.

Groetjes

3. nono

nono Niet meer actief

Wat zijn ze er toch lang over aan het doen. Ik hoop voor je dat het snel doorzet meis!

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik lees ook al een tijdje mee.. succes hoor :( jeetje wat laten ze je lang lopen zo!
    Ik ga voor je duimen dat het heel snel begint en dat je kan gaan genieten van je kleintje!

5. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik ga om 7 uur terug naar het ziekenhuis.. ze beweegt echt nix!

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Jeetje inderdaad, wel op je strepen blijven staan he! En succes!!

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nogmaals, ga echt op je strepen staan.. JIJ bent de baas.. als jij wil dat ze het gaan opwekken moeten ze dat doen!!
    Zeg gewoon dat je kapot moe bent etc..

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tuurlijk op je strepen staan
    Maar inleiden omdat Jij dat wil word absoluut niet gedaan.
    Artsen kijken naar je baby niet naar jou vermoeidheid slapelooosheid enz.
    Als de baby het okee heeft en jij geen levensbedrijgende zaken laten ze je lopen hoe stom je dat ook kan vinden.

Leenken meid ik hoop dat je meisje zich snel aandient en je haar i je armen kan sluiten.

9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    die hoge bloeddruk is toch niet gezond? Ookal had ik hier voor mijn zwangerschap al last van tijdens mijn zwangerschap NIET!! Enkel de laatste weken.. :s en nu kan het zijn dat mijn babytje nog begint te bewegen maar wat als het morgen niet meer beweegt? nee nee monitor & dan zeg ik dat ze de prul in gang MOETEN zetten want ben het spelleke beu.

10. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Pffff sterkte hoor!!
    Ik hoop dat je je meisje heel snel in je armen mag sluiten..

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Al die stress is ook niet goed voor haar kindje.
    Ik begrijp je helemaal, ik lag ook bijna 5 weken lang om de 2 a 3 dagen aan het ctg. De laatste week ook elke dag. Myn gyn heeft wel gezegd dat het zo goed was en me ingeleid. Hij is bezig met een onderzoek en hij gaf ook aan dat hoe langer ik zou moeten doorlopen des te hoger de kans zou worden op hellp.

Je bent 40wk, de achtergrond met je zus, je wat hogere bloeddruk, je vermoeidheid en emoties... ik begrijp echt niet dat er nog niet ingegrepen is.
    Heel veel mensen vinden inleiding niet nodig, het kindje heeft het beter in mama's buik... nou zo werkt dat dus mooi niet altijd..

Ik hoop dat het goed gaat met je meisje en dat ze nu snel komt, met of zonder hulp!

12. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    #92 LeennKen, 2 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
    idd die stress is zeker niet goed!

ze heeft op de moment de hik.. maar telt dat als een echte beweging?? een stamp of ne rol heb ik nog niet gevoeld.

Ik ga even in bad zitten (dan is ze altijd actief).. zonder badschuim wel.. je weet maar nooit of men water plots breekt I guess.. en dan koel ik mischien ook een beetje af. Als dit niet helpt hup den auto in en naar Herentals!

13. willow23

willow23 Niet meer actief

vind dat ze je laat laten komen voor dat je baby niet beweegt.....als ik dat had moest ik direckt komen.....ik zou wel op mijn strepen gaan staan bij mijn eerste hebben ze ook helaas te lang gewacht achteraf had ik gelijk helaas......

14. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje....

Ik zou gewoon om 19 uur gaan, en dan zeggen dat de baby niet beweegt...

Succes!

15. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Gewoon gaan! Ook al heb je ze gevoeld! Wat is dat daar.........

16. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    wel, jullie kunnen het al raden? ben net terug thuis.

Toen ik eenmaal aan de monitor hing en ze haar eigen hartslag hoorde schoot ze in actie. Niet super hard maar voldoende.. Bloeddruk was 2 x aan de hoge kant... Maar wat ik vorige week al dacht hebben ze nu bevestigd...

Ze vroeg of ik al opening had & ik zei wel bij mijn vorig onderzoek had de gyna het altijd maar over 1 cm maar ik had zo een pijn dat ik niet juist weet of het op die opening slaat.. maar ik denk van wel..

De vroedvrouw vroeg direct: pijn door het onderzoek? Wie is u gyna
    Toen ik zei: die & ja door het onderzoek zei ze: ja.. die doet soms al zo is iets waardoor het op gang kan komen

Ik moet morgen vroeg terug gaan.. ik en mijn vriend hebben wel 20 keer gezegd: maar aub hou me toch hier?! Dit is al de 6de maal op acht dagen tijd dat ik hier zit!!!!! Maar ze willen het morgen bespreken >< zucht.

17. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Pffff morgen echt gewoon op je strepen staan wat een lamballen zeg dit houdt niemand vol :(

18. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ze verdienen er wel genoeg op eh!
    Me steeds naar huis laten gaan :) en dag erna terug laten komen.. ask daar mocht blijven viel het grotendeel op de hospitalisatie ;)

19. Fleurt2012

Fleurt2012 Actief lid

8 apr 2013
    460
    0
    0
    Pooeef veel sterkte zet m op!

20. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Ik vind dit ronduit belachelijk !!!!! Als ik jou was zou ik echt een klacht indienen. Je bent mooi op termijn dus ze kunnen de kleine gewoon laten komen. De kleine voelt zich duidelijk minder prettig in je buik. Het minste wat ze kunnen doen is je daar houden. Wat een stelletje idioten in het ziekenhuis. Heel veel sterkte meis, en hopelijk heb je je kleintje snel in je armen.

Deel Deze Pagina