You just wrote my mind.... Lijkt mij een van de meest ideale vakantielanden! Helaas zou ik mijn familie te veel missen om daar te gaan wonen. Wat ik wel weet is dat ik mijn nachtdiensten mis!
Jep zo zou je het kunnen noemen. Heel mn leven al last van, gaat in fases..en tja, dit is dus zo'n fase. Erg lastig, aangezien ik nu mn rust natuurlijk hard nodig heb, maarja, wat doe je er aan. Helemaal niks. Maar hee ik had gezegd dat ik naar bed ging, dus laat ik dat maar eens gaan doen. Truste!
mmm ik zie nog steeds geen uitnodiging,toch klopt het msn adres,heb het net nog nagekeken Nou ja,hier word je toch gestoord van?!
Hallo pearl! IN welke ronde zitten jullie eigenlijk? Of hebben jullie de mazzel al zwanger te zijn? Ik zit in ronde 1... er word nu al stapel gek van het wachten!
Ik ga voor de 2e ronde, maar in principe wil ik pas na mijn trouwen echt ervoor gaan. Dus nog 17 dagen wachten.
en ik ben, zoals elke nacht, ook weer wakker. ik hoop echt dat ik s'morgens moet bevallen, als dat s'avonds pas begint ben ik al moe voordat ik begonnen ben. Ik ben trouwens ook mn hele leven lang al een slechte slaper.
even op inhaken hebben we gehad op irc maar was toen geen animo voor maar dames toch jullie zijn wel nachtbraakster hoor hahahaha bekertjes melk voortaan ? of een klappie met het hamertje