Pff net terug van de dokter. Heb heel zware aanval van hooikoorts. Dit omdat ik momenteel mijn allergiepilletjes niet neem omdat ik 9 weken ben. Nu van dokter gehoord dat ik toch enkele dagen mijn pilletjes moet nemen, maar dat er wel nog niet voldoende onderzoek geweest is om uit te sluiten dat het geen risico's heeft voor de baby. Dus duimen dat alles goed blijft gaan. Nog mensen ervaring hiermee?
Ik lees mee.. Ben nu bijna 15 weken maar ik wordt gillend gek.. Heb ook nog eens een katten allergie en heb katten in huis pff mag niks nemen
Ik heb er mijn vorige zwangerschap ook veel last van gehad. Ik heb niks gebruikt en gewoon afgezien. Was zwaar maar ik durfde echt geen risico te nemen.
Loratadine gekregen, zowel de vk als de ha zeggen dat tie mag. Er zijn middelen die geen kwaad kunnen!
De ene arts zegt dat iets veilig is en de andere zegt weer niks is veilig want te weinig onderzoek voor lange termijn om te kunnen zeggen dat iets veilig is dus wie er nou gelijk heeft? Bij mij hielp de Medinose goed als ik het dagelijks 3x gebruikte, dacht eerst wel hoe kan zoiets nou werken en aantrekkelijk ziet het er niet uit Maar als je geen medicijnen mag of wil gebruiken en je hebt extreme last dan probeer je alles
Uit een e-mail van mijn verloskundige over wat je wel en niet kunt gebruiken tijdens de zwangerschap.
Desloratidine, beclometason en ventolin mogen wel tijdens de zwangerschap. misschien een idee om daar naar te vragen? helpt goed bij mij.