Bij wie nog meer baby van 10 maanden die al op 1 slaapje zit? En hoe laat deden jullie de lunch? De afgelopen dag sliep m'n mannetje van ongeveer 12:00-12:30 tot 14:30-15:00 en snachts meestal klokje rond a 11-12 uur totaal
Zelfde hier ongeveer toen mijn zoontje die leeftijd had. Ik bood het nogmaals aan om 18.00 maar meestal wilde hij niet. Nu hij druk bezig is met optrekken en alles als rollator te gebruiken is hij weer terug op 2 dutjes. (bijna 12 mnd)
Hier zat DL met 8 maanden op 1 slaapje. Sliep van 09.00 tot 11.00 uur en weigerde opeens erna nog een keer te slapen. Heb haar iedere dag later in bed gelegd tot ze van 12.00 tot 14.00 sliep. In het begin was de lunch wat later en op het einde wat vroeger. Nu was ze pas net begonnen met bijvoeding dus kon daar makkelijk mee spelen. Nu slaapt ze om de andere dag een uurtje (als ze niet slaapt ligt ze een uurtje in bed te spelen)
Hier ook sinds een maand of 10/11 meestal 1slaapje. Hij gaat rond 12 naar bed tot 15.00. Of soms als hij vroeg wakker is van 11 tot 14. Alleen op het kdv doet hij nog twee slaapjes
Vandaag sliep hij tussen de middag maar 1 uur van 12:15-13:15 en daarna tot 19:30 wakker geweest.. Wel veel gewandeld ter afleiding en eventueel hem in slaap te laten vallen (wat niet gebeurde) want de dag was zo wel erg lang..! Snap er niks van. Afgelopen dagen sliep hij echt een goed middag slaapje van wel 2-3 uur maar gisteren en vandaag niet terwijl hij naar mijn idee wel moe was.. Misschien over z'n vermoeidheid heen? Ik vind t zo lastig! Hij wil sowieso niet slapen als ik m in bed doe.. Meteen opstaan elke keer en heel erg huilen! Wie herkent dit? Is het een fase rond deze leeftijd? Misschien ligt het ook aan mezelf, dat hij gewend is om vaak In slaap te vallen in de wagen (als we boodschappen doen etc) en savonds aan de borst valt hij ook al vaak in slaap.. Ik laat dit soms ook expres gebeuren omdat ik te moe ben om weer zo lang bezig te zijn met hem tot hij eindelijk in slaap valt. Het is al zeker een aantal weken zo dat hij niet meer zelf in slaap kan vallen