flexibel op vakantie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Paarse80, Aug 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Net terug van vakantie en wat ben ik trots op mijn mannetje. Ik zag er erg tegenop: "straks slaapt hij niet", "wil hij niet eten", "slaapt hij niet door", "huilt hij aan 1 stuk door", "blijft hij wel in zijn ritme", "hoe gaat het als we thuis zijn", enz .
    Maar niks van dit alles. Hij heeft voor het eerst in een campingbedje geslapen. Eerste avond heeft hij een beetje gehuild, moest even wennen denk ik. Maar hij heeft tot 07.00 geeslapen:$. Echt super! Hij vond het helemaal geweldig, hij heeft echt zijn ogen uitgekeken. Er was midden in de woonkamer een spiegel en dat was fantasitisch. Buiten een flesje drinken is niet zo'n succes. Hij drinkt wel, maar is enorm afgeleid van de blaadjes in de bomen, wolken en vogels:D. Zelfs met het warme weer heeft hij het gewoon harststikke goed gedaan, lekker buiten op een plaid en hij is zelfs bruin geworden;).

Inmiddels zijn we weer thuis. Thijs werd even helemaal druk toen hij het herkende. Hij slaapt nu, ipv beneden, helemaal in zijn wieg op de slaapkamer en dat gaat hartstikke goed.

Moest dit even kwijt. Wat kan zo'n mannetje dan ineens flexibel zijn zeg!!!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Wat fijn dat het zo goed gegaan is zeg!!

Hier idem.. Vanmorgen terug gekomen uit Tjechië. We hebben daar een weekje gekampeerd. Was ook zo bang dat Nathan niet zou slapen, uit zijn ritme zou raken enz.. Nou was ons ritme wel wat weg maar verder ging het echt super. Ook de reis naar Tjechie ging prima. we hebben 's nachts gereden en hebben Nathan bijna niet gehoord.
    Ben ook erg trots op ons mannetje;)

Share This Page