Klopt, alweer bijna op de helft! Het gaat goed, maar het is toch een stuk zwaarder dan de zwangerschap van de eerste. Tja, ergens wel logisch ook natuurlijk je moet er echt op letten dat je je rust neemt.... is lastig Heb je al een echo staan?
Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! En hopelijk gaat het deze keer gewoon in 1x goed. Spannend ook weer van je testen, maar volgens mij is hij wel donkerder hoor. Succes met het grote afwachten.
ja dat lijkt mij een grote uitdaging! Maar goed dat je mij er nog even op attendeert! Dan ga ik er alvast over nadenken hoe ik wat meer m’n rust kan gaan pakken. mij durfde nog niet te bellen maar m’n test vandaag is weer donkerder dus ik ga ervoor! Ik hoop net als bij m’n dochter weer een eerste echo te krijgen met 6+3.
Wat een mooie duidelijke testen. Gefeliciteerd! Mijn duimen draaien weer dat het een plakkertje mag zijn
Helaas net rood bloedverlies. Ik ben heel erg van slag, bloed is nooit positief geweest bij mij...Ik heb ook lichte krampen en rugpijn. Ik hoop heel erg dat het niet doorzet, maar ik vrees voor het ergste...
Nou ik zit ook aan de utrogestan (vaginaal) dus dat zit er dan ook ‘bij’, maar het was best wat, maar daarna gelukkig alleen nog wat bruin. Mijn test was vandaag een stukje donkerder, dus dat geeft hoop, maar pffff ik ben er helemaal niet meer gerust onder. Mijn onderbuik is ook heel onrustig. Ik heb hier m’n testjes onder elkaar vanaf 9 dpo, elke foto is van 5 min na afname
Oh wat schrikken zeg je testen lopen wel heel mooi op.. ik hoop dat het nu alleen bij bruin blijft, afwachten...
Hey meis ten eerste gefeliciteerd, weer samen zwanger en wat fijn dat je nu niet jaren hoefde te wachten. Bloed betekend niet het einde schat en krampen heb je meestal in het begin. Eerste weken zijn doodeng weet er alles van maar mop hoop doet leven ♥️ En. Dit. Moet gewoon goedkomen
O wat spannend meid! Ik herken je gedachte echt dat bloed nooit goed is. Is bij mijn 4 miskramen ook nooit geweest. Altijd als ik bloed had was het mis. Bij mijn goede zwangerschappen nooit bloed gehad tot deze zwangerschap. Ik heb 2 weken lang licht bloedverlies gehad. Ik dacht echt dat het weer over was, maar toch niet. En nu ben jij mij niet, maar het hoeft echt niet verkeerd te zitten. Ik blijf voor je duimen.
Bij mij andersom Met bloedverlies goede zwangerschap (2×), geen bloedverlies was toch een missed abortion. Dus beiden zegt niks helaas. @Frummels wat balen zeg je schrikt je rot! Niet om je valse hoop te geven maar bij mijn 1e zwangerschap had ik enorme krampen (nooit zo erg gehad, behalve weeen dan) met heel veel helderrood bloedverlies en stolsels. Hij is nu ruim 7 jaar waarschijnlijk was t n tweeling van wie er 1 is afgestoten.
Zo zie je maar weer, geen pijl op te trekken. Maar zenuwslopend blijft het. Vooral als je al een heel verleden hebt.
dank je wel lieverd. Geweldig dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Hoe gaat deze zwanger nu in vergelijking met de vorige qua angst?